darkness| Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Noen bergensere som pleier å gå på byn på torsdager? Torsdager skal jo liksom være utedagen i Bergen, men jeg er litt skeptisk.. Er det masse folk? Er det noe kult? Når stenger utestedene? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Ja det pleier å være masse folk, og så er det jo som regel mye billigere drikke. Tror de stenger en time tidligere enn lørdagen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Vært på byn på torsdager før men er ikke noe særlig egentlig. Foretrekker å gå på byn på lørdager. Prøv da vel. Par ganger slik at du vet ka du går glipp av eller ikke. Edit: Vel nå i sommer er det vel en del liv på torsdager i forhold til ka den vanligvis er så eg vet ikke. Endret 1. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Tivoli! men det regner Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Regn... ...suger. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Masse sol og 35* C i kroken på verandaen! Tromsø that is. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Masse sol og 35* C i kroken på verandaen! Tromsø that is. 35*C i solen formoder jeg? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Hmm.. er ikke sikker. Sikkert. Mamma ropte i alle fall at det var 35* C på verandaen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Hmm.. er ikke sikker. Sikkert. Mamma ropte i alle fall at det var 35* C på verandaen. Om det er 35*C i skyggen i Tromsø, så skal jeg... Never mind, det skjer bare ikke! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 Om det er 35*C i skyggen i Tromsø, så skal jeg... Never mind, det skjer bare ikke! Hehe Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 I finnmark er det vel strengt tatt bare to årstider.. hvit vinter, og grønn vinter. I should know. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 *vorse før bytur* Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 I finnmark er det vel strengt tatt bare to årstider.. hvit vinter, og grønn vinter. I should know. Det er 9 måneder med vinter og 3 måneder med dårlig snøscooterføre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 *vorse før bytur* "vorser" du enda? Kor skal dere da? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) I finnmark er det vel strengt tatt bare to årstider.. hvit vinter, og grønn vinter. I should know. Når flytta Tromsø til Finnmark? Hold deg on topic til off topicen! Endret 1. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2004 "vorser" du enda? Kor skal dere da? V ar på ovenpå. Nå er vi hjemme Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Ovenpå Går du på Ovenpå når Hectors er rett oppi gaten? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 19 kr på News om torsdagen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 I min tid da vi gikk ut på torsdag gikk vi på champions. Kordan var livet ute idag da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå