Joachim_F Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjennere kaller Pro Evolution Soccer-serien for den beste fotballspillserien på markedet i dag, og her er de første detaljene om Pro Evolution Soccer 4. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mon tro når de skal få lisenser slik som FIFA? Lenke til kommentar
Bubbadoo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Uansett er det bare å glede seg!! Håper de også har gjort litt med den av og til så plagsomt pirkete dommern som blåser frispark på rene taklinger. Gleder meg masse Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg gleder meg noe så grenseløst! Har ikke ord. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Håper de også har gjort litt med den av og til så plagsomt pirkete dommern som blåser frispark på rene taklinger. Amen. DETTE spillet gleder jeg meg veldig, veldig mye til! Og litt til. Og enda litt. Og mer. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jepp, dette blir bra. Noen som vet noe mer om eksakt lanseringsdato her i Norge? Kan aldri forhåndsbestille det spiller for tidlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg