TurtleMan Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei. Hvordan kan man egentlig finne ut om en CPU har låst MP eller ikke? Hvis jeg f.eks går på komplett.no og skal ha en CPU, hvor står det eller hvordan kan jeg finne ut om den har låst MP eller ikke? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Alle XP prosessorer har låst MP i dag Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hææ? Min 1900+ har låst MP, men har alle det nå plutselig?? Jeg skjønner ikke dritten ut av alt det der *rister på hodet...* Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Beklager litt for mange trykk på Svar. Gikk så tregt så jeg oppdaterte å trykte igjen. Beklager. Endret 1. juli 2004 av TurtleMan Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Beklager litt for mange trykk på Svar. Gikk så tregt så jeg oppdaterte å trykte igjen. Beklager. Endret 1. juli 2004 av TurtleMan Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, alle har det nå. Før var det ikke det. Hvis du absolutt skal ha med ulåst MP så må du kjøpe XP-M.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den "gamle" låsen kunne enkelte hovedkort åpne . Den nye låsen "superlock" som den kalles kom på athlon xp cpuer uke 39 i 2003 . Og ingen hovedkort kan åpne multiplier på denne . Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, alle har det nå. Før var det ikke det. Hvis du absolutt skal ha med ulåst MP så må du kjøpe XP-M.. er det det de fleste OK're bruker? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du kan no altids låse den opp da? Her skal vere ein guide om L1 bruene her en plass. Men det er ein risk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, alle har det nå. Før var det ikke det. Hvis du absolutt skal ha med ulåst MP så må du kjøpe XP-M.. er det det de fleste OK're bruker? Mange har XP med ulåst MP, men det er en del som har XP-M også ja Ta en titt her Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 halla jrg har overklokka min athlon 2400xp til 2600xp altså med hastighet 2150mhz. og kan ennå fån til og gå fortere er ikke min låst da eller. Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 halla jrg har overklokka min athlon 2400xp til 2600xp altså med hastighet 2150mhz. og kan ennå fån til og gå fortere er ikke min låst da eller. litt vanskelig å tyde det du skriver, men om du kan overklokke ved å stille på MP, så har du ikke en låst cpu. bruk CPU-Z for å se om MP forrandrer seg i windows. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Men selv om cpu-en har låst mp går det jo ennå ann å overklokke den ved hjelp av fsb, så det er ennå håp også for nye xp modeller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Går det bare an å øke FSB på de nye AMD XP da? Eller fins det en sperre på det også? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Går det bare an å øke FSB på de nye AMD XP da?Eller fins det en sperre på det også? Nei de har ikke sperra fsb Så du kan ennå klokke på denne måten Endret 10. juli 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har en ny AMD XP som er ulåst..klokker som en drøm, men vet ikke om jeg tør å dra den helt til grensa. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg har en ny AMD XP som er ulåst..klokker som en drøm, men vet ikke om jeg tør å dra den helt til grensa. Detaljer? Please? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå