Tfosheim Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Archos 400-serien spiller "alt" Archos har lansert 400-serien med harddiskbaserte mediaspillere, som skiller seg ut gjennom å kunne vise og ta opp video fra TV-en, i tillegg til å ha alt man forventer av musikk- og videoegenskaper. Les artikkelen her Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den ser flott ut, men jeg ville ha muligheten til å lese minnekort, slik at en kunne overføre fra kamera uten å bruke PC. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 [...] sier Archos-sjef Henri Crohas, og legger til at 400-serien er klargjort for Microsofts neste DRM-versjon som kommer med Windows Media 10-serien. Er virkelig dette noe å skryte av? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den ser flott ut, men jeg ville ha muligheten til å lese minnekort, slik at en kunne overføre fra kamera uten å bruke PC. Ifølge artikkelen om denne spilleren i ITAvisen, så skal AV400-serien utstyres med CompactFlash-inngang, og andre minnekorttyper skal støttes via en adapter. Supre greier, for meg vil nok valget stå mellom denne og en Garmin iQue 3600 PDA m/GPS-mottaker på hva jeg skal bruke skatte/feriepengene mine på... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg er på utkikk etter en bærbar videospiller, og denne frister en del. Men er den tilgjengelig i Norge, og har noen prøvd den? Har hørt rykter om at tunge videoer kan hakke litt på denne maskinen, noe som for meg ikke er akseptabelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå