Xanitra Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er klart at soundtracket blir 90 talls musikk (helt greit, siden Vice var 80 talls.) Så hva synes dere skal være med på soundtracket=? Mitt valg må være Ace of Base... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Står mye bra i denne tråden. Coolio - C U when U get thereEast 17 - Stay another day Fool's Garden - Lemon tree Ini Kamoze - Hotstepper Inner Circle - Bad boys Mr.Big - To be with you Toploader - Dancing in the moonlight Wet wet wet - I feel it in my fingers Rednex - Cotton eye Joe En fin liste synes jeg! Hadde jeg vært eldre på 90-tallet skal jeg vedde på at jeg ikke hadde likt noe av den musikken. Men det kan være det samme, jeg var ung og dum, og mimrefaktoren blir høy. 90-tallsmusikk er gøy! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Står mye bra i denne tråden. Fool's Garden - Lemon tree Wet wet wet - I feel it in my fingers Rednex - Cotton eye Joe En fin liste synes jeg! Kunne klart meg foruten.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jo seff, men som jeg antydet i stad: Musikk som i utgangspunktet suger eselballe kan være "bra" pga. mimreeffekt! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det har blitt uttalt offisielt at 50 Cent er på soundtracket ihvertfall! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 håper de utelater boy-band Ja,enig.De kan ta med all slags musikk for min del,men ut boyband. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja høres bra ut. Men at RiseFm radiostasjonen ble fjernet er ergelig hva med VRock da?? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Noen som burde være med på Vrock: (imho) Oasis Nirvana U2 Blur Hadde også vært kult med en kanal for klassisk skranglerock fra 60-70 tallet, evt et program på vrock elns. Får grøssninger av å tenke på hva som sansynligvis kommer med. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Noen som burde være med på Vrock: (imho)Oasis Nirvana U2 Blur WORD Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Håper man på PC kan lage til sin egen raiostasjon. Bare kopiere mp3 filer inn i ei mappe eller noe sånt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Håper man på PC kan lage til sin egen raiostasjon. Bare kopiere mp3 filer inn i ei mappe eller noe sånt Det vil det nok være, det var jo sånn på Vice City. Jeg håper på masse Oasis og lignende, jeg foretrekker faktisk musikken Rockstar velger framfor min egen, da de virkelig kan det med å ta et tiår og summere det med noen få utvalgte sanger. edit: OMGWTF 700 innlegg?!?! Endret 4. juli 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er rett. Musikken Rockstar finner fram er veldig representativ for den perioden spillet foregår i. Har det ikke vært mulighet for å lage din egen radiostasjon i alle spillene? Nå orker jeg nesten ikke vente på lenger. Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 vait ikkje ka musikk som skal vere der eg.. men det hadde vert litt kult med ein radiostasjon me masse metal.. hardrock osso vidare Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Det er rett. Musikken Rockstar finner fram er veldig representativ for den perioden spillet foregår i. Har det ikke vært mulighet for å lage din egen radiostasjon i alle spillene? Nå orker jeg nesten ikke vente på lenger. Gleder meg vilt! ja, det blir konge det.. De er jo konge da. De tar et bra spill konsept GTA3, og bare viderefører det litt... (vice) men forandrer ikke på noe som ikke trenger å forandres på... mange spill produsenter har noe å lære av rockstar. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Håper man på PC kan lage til sin egen raiostasjon. Bare kopiere mp3 filer inn i ei mappe eller noe sånt det hadde også vært kult å vært sine egne radio verter.. kanskje lagt ut radio kanaler ut på nettet.. radio filene som ligger inne på spillet er jo bare store mp3 filer.. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå