ZeBuLoN@☂ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei! Holder på å bygge ny PC og har et spm ang installasjon av mine 2 S-ATA disker, Western Digital Raptor 36,7GB og Seagate Barracuda 7200.7 200GB. Har lest S-ATA guide her på forumet, og der står det noe om å ha diskett som føger med hovedkort klar ved installasjon. Med mitt hovedkort, Chaintech ZNF3-250Gb Pro fulgte det ikke med noe diskett.. Betyr det at jeg ikke trenger å installere noen drivere for S-ATA? Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Betyr det at jeg ikke trenger å installere noen drivere for S-ATA? Noen som har erfaring med dette? Du trenger drivere til Sil 3114. Link til drivere hos Chaintech Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Da må jeg vel ha Sil 3114 driver klar på diskett når jeg starter winxp installasjon?? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Da må jeg vel ha Sil 3114 driver klar på diskett når jeg starter winxp installasjon?? Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå