hylo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) tåler en pc og dette i gulvet? fra rundt en meters høyde... har lurt på det en stund nå se, men vil ikke prøve Edit: hva skjedde med deres på når den traff på den bitre venn; gulvet? A major skriveleif... Endret 2. juli 2004 av Hylo Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jepp de tåler det, både bærbar pc og vanelig pc, crt skjermer og lcd skjermer tåler det samme fallet, ble noen rare flekker på lcd, men den funker like bra men det er IKKE noe garanti for at de tåler det... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 aklla skrev: jepp de tåler det, både bærbar pc og vanelig pc, crt skjermer og lcd skjermer tåler det samme fallet, ble noen rare flekker på lcd, men den funker like bra men det er IKKE noe garanti for at de tåler det... heheh! trudde hardisken hadde tatt kvelden hvis det skjedde noe sånn jeg.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 de _kan_ vel tåle det. ville ikke testet ut for å si det sånn. spørs hvor heldig du er det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 _Julenissen_ skrev: de _kan_ vel tåle det. ville ikke testet ut for å si det sånn. spørs hvor heldig du er det. hører du på mayhem julenissen? ser det på signaturen din: "Unnskyld alt blodet" -Dead Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det er vel ikke bra for harddisken... men jeg fant bare noen søå ødelagte områder på harddisken til den bærbare, ingenting galt med den stasjonære... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Min nye harddisk tålte det.. Akkuratt pakket den opp, så minsta jeg den i gulvet, ca 1,5 m.. Funker fint den.. Ikke noen problemer.. men det er kjo WD kavalitet da.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skikkelig kjekt med kavalitetsvarer ja Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Denne tråden krever bare 1 ord! LOL! Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 "Just do it" men seriøst, er du seriøs? for ikke å nevne farene for at du får core crunch, så er det mye som kan gå adundas inni der... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, pcen tåler å bli dette i gulvet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Dette er bare teit.. tæit.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 cpu kjøleren min ( Swiftech ) har et eller aent anticpunekk system, leste det på hjemmesiden derers, dei tok ein helt vanlig pc med Swiftech cpu kjøler. bar den opp på et 3 etasjers hus, kastet den ned på asfalten, og cpu greide seg, alle andre komponenter var ikke like heldige. så med en Swiftech kjøler er cpu sikrere iallefall Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Maskinen skulle da klare å ta et bordfall til bakken. Værste tilfeller er at CPU sokkelen blir revet av pga tyngden på kjøleblokka. Spørsmålet er om maskinen står på eller ikke. En HD som leser/skriver som brått detter i bakken og får seg et støkk har en tendens til å ikke bli helt fin etterpå. Er maskinen av burde det hvertfall gå bra. Noen av korta detter kanskje ut av plassene sine men. Jeg foreslår at du prøver, samt dokumenterer dette med bilder/video samt at du prøver med maskinen på og av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Tja, en av de jeg dro på Tg med mista sin pc når han pakka den ut. Var ikke mulig å få den til å våkne igjen, nei. Bytta diverse deler, men hovedkortet hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Sitat Hmm, tåler en pc og bli dette i gulvet? Only teh stupid will know. Og, grammar, grammar, grammar! Endret 1. juli 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Min tålte faktiskt det Misten den ned fra pulten den tokk en halv salto og landet oppå en forgreiner Forgreinen ble helt most og noen bulker i kabinettet ellers funket alt fint som før Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har mistet min bærbare i gulvet et par ganger uten at den har tatt skade av det Lenke til kommentar
The Centurion Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 En kompis av meg mistet harddisken sin i gulvet. Den funket fint etterpå, men det kom en rar suselyd fra den etterpå. Tror det var en WD, som som sagt er kjent for kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå