Gå til innhold

Hmm, tåler en pc og bli dette i gulvet?

Anbefalte innlegg

tåler en pc og dette i gulvet? fra rundt en meters høyde... har lurt på det en stund nå se, men vil ikke prøve :p

Edit: hva skjedde med deres på når den traff på den bitre venn; gulvet?

A major skriveleif... :p

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  aklla skrev:
jepp de tåler det, både bærbar pc og vanelig pc, crt skjermer og lcd skjermer tåler det samme fallet, ble noen rare flekker på lcd, men den funker like bra :)

men det er IKKE noe garanti for at de tåler det...

heheh! trudde hardisken hadde tatt kvelden hvis det skjedde noe sånn jeg.... :yes:

Lenke til kommentar

cpu kjøleren min ( Swiftech ) har et eller aent anticpunekk system, leste det på hjemmesiden derers, dei tok ein helt vanlig pc med Swiftech cpu kjøler. bar den opp på et 3 etasjers hus, kastet den ned på asfalten, og cpu greide seg, alle andre komponenter var ikke like heldige. så med en Swiftech kjøler er cpu sikrere iallefall :D

Lenke til kommentar

Maskinen skulle da klare å ta et bordfall til bakken. Værste tilfeller er at CPU sokkelen blir revet av pga tyngden på kjøleblokka. Spørsmålet er om maskinen står på eller ikke. En HD som leser/skriver som brått detter i bakken og får seg et støkk har en tendens til å ikke bli helt fin etterpå. Er maskinen av burde det hvertfall gå bra. Noen av korta detter kanskje ut av plassene sine men.

Jeg foreslår at du prøver, samt dokumenterer dette med bilder/video samt at du prøver med maskinen på og av :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Tja, en av de jeg dro på Tg med mista sin pc når han pakka den ut. Var ikke mulig å få den til å våkne igjen, nei. Bytta diverse deler, men hovedkortet hadde tatt kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...