pianogutten Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 hei!. lurer på å kjøpe meg en barebone pc. har tatt en titt på abit sin digidice - synes den ser ganske så rå ut. shuttle pcene ser også flotters ut - noen meninger? abit sin har ikke tv-ut. noen som har erfaring med dette? om det finnes et enkelt kort fra abit som kan brukes / eller om man må kjøpe et agp skjermkort og bruke dette isteden for det som er på hovedkortet...? kom gjerne med tips!! det ejg vil ha er: en stillegående liten fin sak kommer til å sette inn 1/2 hd'er og kanskej et lydkort og 1 gb med ram. rock'n roll! Lenke til kommentar
komode Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 digidice er ikke stillegående, med mindre du kjøper nye vifter til den. regner med nyere shuttle-varianter er betydelig mindre bråkete.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Forøvrig har abit egne TV-kort du kan kjøpe til, men jeg hører rykter om at du kan få bedre kort enn de Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Selv valgte jeg Shuttle, men det var mest pga. looks. Det er smak og behag, egentlig. _ johanf Lenke til kommentar
pianogutten Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hvor får man kjøpt disse tvkortene fra Abit da? finner ikke noe slikt på komplett og har søkt endel på nettet.... synes igrunn digidice er en ganske så fin ting da plass til litt mere enn i shuttle'ene.. også følger det med mye som standard... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 digidice er fin, men er alt anna enn stillegåande... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er også et spørsmål om plass og størrelse: DigiDice er en ganske stor boks i forhold til XPC, og som et resultat av dette har du plass til både flere tilleggskort, harddisker og optiske enheter. Plass vs størrelse Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ABit digidice støtter skjermkort som tar opp to kortplasser men har KUN ett PCI spor. Med speed fan stilles viftene enkelt ned på DigiDice og tempratur en intet problem.... 43C idle med vifta på 50% hadde 3ghz p4 Cpu! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har egentlig ikke peiling på dette, men denne og denne er de tøffeste "greiene" jeg har funnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå