fargoth Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hei! Jeg skulle hatt navnet på en sang av Kenny Rogers. Refrenget lyder noe med "stranger" Noen som kansje vet noe? På forhånd takk hilsen Tommy. Endret 1. juli 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 A STRANGER IN MY PLACE Writers Kenny Rogers, Kin Vassey I see the town Where we were born, I see the place We were raised, I see all the things you wanted That I never gave. I see sadness, I see sorrow, I see pain in your face, But I just can't see A stranger in my place. I can see now where we quarrelled, I can see now I was wrong, I can see where you might weaken When I wasn't strong. I see mem'ries of a love gone bad That time cannot erase, But I just can't see a stranger in my place. No one seems to know you quite like I do, No one knows the thigs that make you cry. Looking back it seems I never showed you, And now I lay alone and wonder why. I can see now Where you might grow tired of dreams That don't come true, I can see where I have fallen short Of the things I promised you. I can see mow throug my tear filled eyes no love on your face, I must get used to seein' strangers in my place. Denne? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Har funnet mer info om sangen nå, Er fra platen islands in the stream. -Sorry, viste ikke om musikk delen av forumet. -Skulle finne sangen for morfaren min, ikke helt min type, men men. Blir vel ut å kjøpe platen da tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå