Gå til innhold

hva er det beste gjennomførte fps spillet for PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-24 01:03, JohnnyKnoxwille skrev:

Quote:

On 2002-04-24 00:34, antiloop skrev:

Delta force Landwarrior er enorm i multiplayer!!

Enig... en av mine favoritter. Synd at all cheatingen ødelegger... Noen som vet om DF 4 noen gang kommer?

Tja, spørs om du definerer DF: Task Force Dagger som 4'ern. Det blir jo en standalone pack, men som bruker DF:LW enginen.

Den er underveis, mai er mer eller mindre offisiell dato.

For litt mer info, sjekk GameSpot

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 03:17, moridin skrev:

Hitman:codename 47

søkke genialt store deler av spillet (utenom jungel-oppdragene som stinka), spesielt hotell-oppdraget der man pga metalldetektor bare kunne ha med seg pianotråd og armor inn.

japp. er du skikkelig treentretresyv, starter du alle missionene på hard med kniv/fibrewire og ingenting annet. og, ja, den første missionen også. :smile:

Lenke til kommentar

Sant, descent var virkelig ekte trede, ettersom man (jeg) raskt mistet oversikten på opp og ned. (men det var vanvittig morsomt når man vente seg til det, da.)

Noen sa her at våpen og fiender ikke kunne være sprites for at spillet skulle være ekte 3d. Nåvel. Det jeg så var i alle fall at om _brettet_ skulle være ekte 3d, så måtte man kunne ha flater oppå hverandre, altså etasjer, broer, hva du vil.

Lenke til kommentar

Jeg må bare legge til at Half-Life er blitt kåret til Game of All Times og har fått over

50 Game of the Year priser. Jeg har runna det 2 1/2 gang :smile: Dette er det mest gjennomførte FPS spill noen gang. Grafikken og lyden var fantastisk til å være den gangen. Historien er meget god med masse action og litt hodebry.

Lenke til kommentar

Outcast fra Appeal!

http://www.outcast-thegame.com

http://www.appeal.be

Outcast hadde en skikkelig story, og mange oppgaver og side-oppgaver. Utviklerene hadde til og med laget et skrift og talespråk, og man kunne etterhvert forstå en del av de kommentarene som karakterene i spillet kom med. Man kunne også til en stor grad velge om man ville skyte seg til en løsning eller snike/lure seg til den, selv om det helst ble til at man skøyt vilt :smile:

Teknologisk sett var Outcast en smule odde, siden det brukte voxel grafikk. Men det var et veldig bra spill, alt i alt. dessverre nektet det å kjøre under W2K, men jeg tror jammen jeg skal prøve igjen under XP.

dessverre har oppfølgeren blitt "lagt på is" inntil videre, men man kan jo håpe at det er fordi man vil lage en XBox versjon istedet for en PC versjon.

Men - absolutt ener er Half-life, selv om Unreal, Deus Ex, og System Shock 2 også fortjener hederlig omtale.

Lenke til kommentar

irriterer meg at jeg ikke får testa system shock 2

det står bare at jeg må installere directx 6 og det har jeg gjort xxxxx antall ganger!

en gang kom jeg litt lengre og kom til startmenyen og når jeg skulle starte spillet så kom det opp:

your video card is not supported by system shock 2!

det for dritt?? trudde jeg hadde det mest ordinære skjermkortet som det går ann å få tak i!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 07:35, Delux skrev:

Jeg synes at Metal gear solid er et av verdens mest gjennomførte spill, mer gripende historie skal du lete lenge etter...

MGS er ikke et rent FPS spill. Det er faktisk lite FPS action i MGS, det var for det mest 3d person. Det enest FPS aspektet var når man brukte kikkert eller siktet med et våpen, så kunne man se seg rundt i en first person view. Men siden man ikke kunne bevege seg, så kan man ikke kalle MGS for et FPS spill.

Mitt favoritt FPS spill er Doom! Kjøpte meg faktisk PC bare for DoomI&II.

Half Life/CS er også konge!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-23 00:42, okvangar skrev:

NOLF er et supert (det beste?!) fps-eventyr-spill. Morro historie, bra karakterer, gøye våpen.

OperationFlashpoint er i motsatt ende av fps-sjangeren: Ekstrem realisme. Og med OpF får du i tillegg til en vanlig fps en tanksim, flysim, helisim og bilspill. 5 i 1 :smile:

Eneste ankepunkt mot Opf er høy frustrasjonsfaktor pga vanskelig å vite når man skal bruke sin ene save, men det er realisme...

Mine to favoritt-fps

Garrantert:D

kan man save i OPF??!! jeg har spillt i evigheter, og vet ikke noe om noen save funksjon :smile:

Lenke til kommentar

Med fare for å drite på musmatten må jeg nevne det eneste fps spillet jeg har spilt :smile:, Serious Sam!

Jeg, som er ensporet F1 sim fan, syntes dette er et morsomt avbrekk fra setup og svidd gummi.

Spillet fulgte med det nye geforce4 kortet mitt.

tror det er Serious Sam 1 (det er vel kommet en 2er?)

Fikk lyst til å kjøpe en "Claw". Som fersking i fps ble det en del leting på tastatur, som igjen førte til at helsen sank faretruende!

Bare le dere, vi kan kappkjøre med F1 Racing Championship anytime, så kan vi snakkes etterpå!

Men altså, for en ferks fps (fan)? var Serious Sam ok.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-25 22:35, MrLee skrev:

kan man save i OPF??!! jeg har spillt i evigheter, og vet ikke noe om noen save funksjon :smile:

Neivel? Er iallfall en savefunksjon, men du kan bare save en gang i hvert mission. Hvis du trykker ESC så får du jo opp en pauseskjerm, med valg som feks "save"/"quit" osv...

Men hvis du har spilt igjennom OFP UTEN å save en eneste gang...all ære til deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...