Gå til innhold

SMSmania fra Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det er et ok tilbud for de som sender MYE sms.

 

Skulle du betalt normal sms pris som ligger på 0,69 så hadde det kommet på 1380,-

 

Skal du betale for vanlige sms mld så får du ca 290 Mld for 200,- kr.

Endret av win_xp
Lenke til kommentar
Hvem gidder å sende 2000 sms meldinger i løpet av en mnd? Det er ca. 67 mld per dag.

Det er alltid noen som sender mange sms. Det her er jo helt perfekt for de som ikke liker å ringe, og som heller vil sende sms. Og prisen er det hvertfall ikke noe å si på.

Lenke til kommentar
10 øre sms'en.... men det betinger at man faktisk sender 67 sms hver bidige dag. Selv ikke de ivrigste sender så mange sms tror jeg...

Men hvis du sender 34 per dag så er prisen litt under 20 øre pr sms, så det lønner jo seg uansett. Smart trekk fra netcom det dere ;)

 

For meg betyr det at jeg betaler kr 200 for 290 sms a 0,69 og sender så mye her klarer under en måned. Det er jo ikke et dårlig tilbud...

Lenke til kommentar
Nei, er vel ikke så mange som sender 67 SMS per dag.
Men veldig mange som sender 15! Og med ordinær pris blir det ca. 310,- per måned, så det skal ikke veldig mange meldingene til før dette begynner å lønne seg.
Med 20 SMS per dag blir det 414,- per måned med fullpris, og da kommer du allerede ned på under halv pris med dette nye tilbudet.

Klart skritt i riktig retning, NetCom! :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...