*Starline* Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva er forskjellen på en standard og proff. config? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 En "proff" config har ofte bedre ping, lettere å bruke osv osv. Syns det er litt snålt å bruke andre sin config, men men. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Proff'ene bruker vel bare rene cpl config men med tastene bundet annerledes.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Proffe configer har ikke noe snusk i seg, og de er laget med CPL GUI-et. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 CPL GUI-et kan dette utdypes for oss som ikke har peiling? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 CPL GUI finnes her, og jeg anbefaler alle (vettuge) CS-1.6-spillere å laste ned og legge inn. Er du skikkelig pro, confer du bare via GUI-et, uten å bruke console, eller gå inn og editere tekst-fila (configen). Selv måtte jeg legge inn noen frekke binds. :-------| Bare å lese readme, men siden jeg regner med at folk ikke gidder det, så skal jeg fortelle dere at det bare er å putte alle filene inn i cstrike-mappa, foruten Steam-skinet, som du kan bruke som steam-skin, om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå