Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) har planer om å skjære ut metallica logoen i plexi logo'en hva skal jeg skjære med? Endret 1. juli 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 jeg skal skjære inn en logo i plexien...ikke skjære ut!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg skal skjære inn en logo i plexien...ikke skjære ut!! gravere inn ? da bruker du vel en dremel... ? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 jeg kjøpte det multiverktøyet på clasern til 200 spenn.-...funker det å gravere inn med det? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hvilket verktøy skal jeg bruke dah? jeg har de derre slipehodene....skal jeg ta det minste da? noen som har gjort det før?? gi meg en liten tutorial på det....hadde vært fint det ja Endret 1. juli 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det du skal bruke ser ut som ei svært tykk nål med et svært kuhode på enden. Dette skal brukes til gravering. Øv deg vel og lenge på noe annet før du begynner med plexien. Har du en trekloss liggende så øv på den først. Blir ikke samme greia, men du får feelingen. Gravering skal forresten ha en del hastighet slik at du pusser bort, ikke sliter det. Husk og masker godt siden det er nesten umulig å unngå at verktøyet bommer litt, eller at det hopper. Lykke til! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) er det den typen som er spiss rund? jeg har vertfall mange av de.... har du en nærmere forklaring på den greia jeg skal gravere med? Endret 1. juli 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 dette er graverings stifter. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 ok....fant d ut sjøl etter at jeg spørte fattern er ferdig nå Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 har du noen bilder av hvordan det blei? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 sorry....får ikke installa webcammet...nå hvertfall....skal proøve igjen:) Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvor vanskelig er detta? kunne du ikke prøvd deg frem på en plexibit istedefor å mase med noobs spm her. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvor vanskelig er detta? kunne du ikke prøvd deg frem på en plexibit istedefor å mase med noobs spm her. Vi trenger ikke å bli ufine mot nybegynnere fordi de stiller litt nybegynnerspørsmål da Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kunne ikke sagt det bedre selv, Naasaa. S_A_Phoenix; Roe deg litt nå! Ikke alle er "verdensmestere", selv du kan vel ikke alt, ennå..... Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei, men det finnes grenser. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Ikke for å rippe opp i noe, men jeg syns det er utrolig unødvendig å rakke ned på andre på grunn av at de stiller "dumme" spørsmål. Hva er vitsen? Vet de det ikke så må de da få låv til å spørre! Visst du blir irritert på grunn av dette så la vær å les posten. Er ikke verre enn det. Kanskje litt off topic og sånn nå, men jeg måtte bare få sagt det. Få se bilder så snart du får tatt det Master Casemod. Jeg har fallt av casemod karusellen min og trenger inspirasjon igjen for å gidde å fortsette... Her er modden jeg gjorde på gamle kabinettet. Risset inn med dremel og belyst av led's. Litt større bilde: http://www.coolcasegallery.net/ccg/viewcase.php?cid=00478 Endret 9. juli 2004 av Zerpent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå