JanA Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei Er det mulig å lage en backup med Ghost og så kjøre denne backupen inn igjen på en annen maskin med tom harddisk. Vil dataene på hardiskene isåfall bli helt like? Med drivere og alt? Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er vel avhengig av hva slags maskinvare det er på den andre maskina. Hvis det er annereldes enn det på den originale..så kan det gå gasnke galt tror jeg. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kommer ann på 2 ting: Operativsystem & maskinvare. (Antagelig må XP aktiveres igjen dersom maskinvaren i den nye er anderledes enn den gamle; ny prosessor e.g.) Uansett, dette bør gå greit, men hvis maskinvaren er veldig forskjellig vil du antagelig få 'blå-skjerm' når du starter windows på den 'nye' maskinen. Dette fixer du lett med en 'repair-instal' fra windows cd'n (W2K el. XP) På dette måten beholder du alle innstillnger etc fra den 'gamle' instalasjonen. Lykke til. Lenke til kommentar
JanA Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Takk for hjelpen. Da tror jeg at jeg prøver.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå