Ol'H Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) tenkte jeg skulle lage en tråd der man kunne komme med hva man ønsket for BF2 eventuelt rettes etter BFV... vet ikke om d fins en sånn tråd fra før. Mitt håp for BF2 er at den vanlige infanterist får litt kraftigere våpen, f.eks en stinger for og plaffe ned de jævla helikoptrene! drit lei av huey! d e jo faen med kun huey's og snipers på enkelte baner... er d rart folk lamer på heli spawn. Men at f.eks en apache lett oppdager infanterister for og veie opp for d. En annen ting er at spawn tar lenger tid og ta over, men til gjengjeld at d ikke er mulig og spawne der for fienden mens man tar over. Blir for meg helt teit at folk hele tiden spawner rundt og man bare plaffer dem ned en etter en. skulle heller vært en Alternativ spawn utfor basen når den ble angrepet, og at denne spawn var vilkårlig hvor dukket opp bare at den var litt nært basen. en annen ting er at kula ikke "ruller" ut av tanksløpet... kunne også likt og sett litt forskjell fra tanks til tanks, f.eks skader/skit/camo etc etc. rett gjerne på meg om dette virker teit. Endret 1. juli 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg håper at BF:2 ikke blir preget så mye av at man kan skyte gjennom vegger og at man kan sprenege istykker hus - vil gjerne beholde litt av den gode, gamle BF'42-følelsen som _IKKE_ ble beholdt i BF:V Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg håper at BF:2 ikke blir preget så mye av at man kan skyte gjennom vegger og at man kan sprenege istykker hus - vil gjerne beholde litt av den gode, gamle BF'42-følelsen som _IKKE_ ble beholdt i BF:V da har jeg dårlige nyheter. det skal gå ann å skyte gjennom vegger og bombe hus i bf2 Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 da har jeg dårlige nyheter. det skal gå ann å skyte gjennom vegger og bombe hus i bf2 Ja vet det, men håper at det ikke vil ta sånn av at det eneste folk driver med er å skyte gjennom vegger =) Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Håper på bedre fysikk. f.eks. ragdoll effekter. Og ellers mye av fysikken i max payne 2. Flere spillere på hver enkelt brett, ikke at det er lite med 64, men har ikke hadd noe imot 150-200 spillere på hvert enkelt brett. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) ser jo at det blir kulehull i sivile biler og alarmen uler håper det blir mer av det-glass knuser osv 150 spillere...må man øke ram eller noe da? tar man på maks spillere i singelplayer sliter pcn mer enn når det er 8 spillere. tenk 150 da. i dag med bfv er 30 totalt bra. Endret 1. juli 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 64 er _for mye_ mener nå jeg - ihvertfall på dagens BF-map. Slikt blir det bare statswhores av ! - ikke noe taktisk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Bli kvitt lag'en.. våpen-feelingen er noe av det jevligste jeg har vært borti.. klin umulig å knife folk omtrent. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det går jo fint an å spille med over 100 i joint operations. (se konklusjon). Dette har vel mye med nettkoden og gjøre. Man må vel også ha større maps, men det utlignes jo ved at flere spiller på mappet. You see? Dessuten skal vi jo diskutere hva vi ønsker til bf2, ikke hva som er dårlig med BF:V Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hadde vært bra om det hadde vært muligheter for å sette limit på klasser, så f.eks et brett med noen bra plasser for sniping ikke blir _for_ preget av snipere. Muligheten for artilleri hadde også gjort seg (sånn at man tar frem et kart og ringer etter air/arty support). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 64 er _for mye_ mener nå jeg - ihvertfall på dagens BF-map. Slikt blir det bare statswhores av ! - ikke noe taktisk tror man mister litt av sjarmen ja... og vil ikke tenke på hvor mange som vil stå med heli spawn å lame. Håper at aerial dogfights tas litt opp i høyden, og ikke rett over tretoppen som i BFV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå