Gå til innhold

Q3 vs UT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-30 09:01, Jellyfisk skrev:

Argh. Nå ser jeg at jeg sitter her og udelt snakker til fordel for Q3. Jaja, la oss si at jeg hadde gjort omvendt om jeg ikke var så ensom i min opplysthet.

Men for å komme til poenget: Å bruke det at Q3 ikke er like lett tilgjengelig piratkopiert, i og med at det har en cd-key, er _ikke_, jeg gjentar, IKKE et argument for at UT er ett bedre spill. Det bare gjør at UT oversvømmes med slasker.

(Mulig jeg tar feil, men min hypotese er at andelen juksere er mye større blandt folk som spiller med piratkopier)

Slakser og cheatere spiller CS. Så enkelt er det.

Det er lite cheating i UT, og sikkert ikke så mye i Q3.

Jeg betaler ikke penger for å teste Q3. Hadde det ikke vært CD-key, så hadde jeg helt sikkert testet spillet en del online, og hvis jeg likte det hadde jeg også kjøpt det.

Lenke til kommentar

Maskingeværet i Q3 er begynnervåpen, dessuten om en kan å sikte så er det faktisk utrolig bra, nesten FOR bra. Tenk om du hadde Jo-Jo istedenfor!? hehe (UT2K3 vil også ha maskingevær som begynnervåpen, MED granatlauncher (tar jeg feil nå?))

Er det ikke en Demo av Q3 da? Eller det må jo være noen du kjenner som har Q3? CD-key er ikke et argument MOT Q3, heller for..

Når det gjelder grafikk så vinner Q3, UT er også et utrolig tungt spill for maskinen. Software-rendring er ikke en positiv ting i mine øyne, da det trekker ned ytelsen til de som har skikkelige skjermkort, som de fleste har nå. (Da regner jeg Geforce og oppover som rimelig bra skjermkort, selv om de ikke vil holde til UT2K3) Argh, jeg babler igjen.. =)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 10:50, Mulch skrev:

Maskingeværet i Q3 er begynnervåpen, dessuten om en kan å sikte så er det faktisk utrolig bra, nesten FOR bra. Tenk om du hadde Jo-Jo istedenfor!? hehe (UT2K3 vil også ha maskingevær som begynnervåpen, MED granatlauncher (tar jeg feil nå?))

Er det ikke en Demo av Q3 da? Eller det må jo være noen du kjenner som har Q3? CD-key er ikke et argument MOT Q3, heller for..

Når det gjelder grafikk så vinner Q3, UT er også et utrolig tungt spill for maskinen. Software-rendring er ikke en positiv ting i mine øyne, da det trekker ned ytelsen til de som har skikkelige skjermkort, som de fleste har nå. (Da regner jeg Geforce og oppover som rimelig bra skjermkort, selv om de ikke vil holde til UT2K3) Argh, jeg babler igjen.. =)

Vel, skal jeg teste Q3, så vil jeg også få testet det i litt strukturerte former mot brukbare spillere. De få gangene jeg har kommet meg inn på en server har jeg banket vettet av noen newbies, så det ble heller kjedelig.

Uansett så har jeg slått Q3 fra meg nå. Det var helst i perioden der jeg fikk grisebank av shockhorer at jeg vurderte å hoppe over. Nå er jeg shockhore selv... :smile: Uansett er jeg lite aktiv for tiden, og sluttet med klanspilling etter at CcD gikk i oppløsning, og de fleste gikk tilbake til VSE.

Når UT2003 kommer ut skal brettene studeres ned i minste detalje, alle trickjumps skal avsløres, våpene skal prøves ut i alle mulige varianter, og jeg skal spille til jeg blir grønn i trynet. Da skal jeg ligge i forkjøpet. :smile: I UT begynte jeg fra bunnen og arbeidet meg oppover. Nå skal jeg begynne på toppen og holde meg der. Moahaha!

Lenke til kommentar

On 2002-04-30 11:53, Zardoz skrev:

Quote:

On 2002-04-30 11:17, Toa skrev:

Quote:

I UT begynte jeg fra bunnen og arbeidet meg oppover. Nå skal jeg begynne på toppen og holde meg der. Moahaha!

vel, vi andre får sørge for at posisjonen din på toppen medfører en del svette
:grin:

Hehe. Vel. En får liksom et annet utgangspunkt nå. Jeg spilte UT i ett år før jeg begynte i klan, og det var en tysk klan der ingen enda hadde lært seg shock-komboer, og alle spilte med automatisk skifte av våpen. Det var først da jeg ble kjent med det norske UT miljøet at det ble sving på det. De lå langt foran meg i skills, og jeg lærte derfor veldig mye. Skal man bli god må man spille med og mot gode spillere. Det norske UT miljøet holder høy standard... :smile: Når UT2003 kommer får jeg sjansen til å være med fra starten av, og har dermed et helt annet utgangspunkt enn jeg hadde i UT. Det gleder meg! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 14:26, siDDIs skrev:

jupp

den blir ikkje fullt så kraftig i ut2003 fordi der skal det bli skikkeleg våpenbalanse

****s drit! Men det betyr vel egentlig bare at en oftere må bruke minigun og pulsegun (linkgun) etc. for å "fullføre" en frag. Og hva skal en gjøre mot minigunhorer? Jeg orker ikke tanken på at de skal overleve en kombo. Minigun er vel også forhåpentligvis svakere. Vel... Mener de ikke skal gjøre shockriflen noe svakere i damage. Får holde med å gjøre radiusen litt mindre eller noe.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 14:54, Zardoz skrev:

minigun er da et høyst dugelig våpen
:grin:

Vet dere forresten hvor mye det vil komme til å koste å koble seg opp mot UT2003 servere? For det er vel snakk om å innføre avgift?

Hvis det er avgift vil noen brenne ned kontorene til Infogrames, Epic og Digital Extremes (alle 3 for å være på den sikre siden). Har aldri hørt snakk om avgift for UT2003, men for Unreal Championship som er for X-box er det snakk om noe slik.

Minigun er et dugelig våpen ja. Alt for dugelig for lavping-servere.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 15:20, Toa skrev:

Hvis det er avgift vil noen brenne ned kontorene til Infogrames, Epic og Digital Extremes (alle 3 for å være på den sikre siden). Har aldri hørt snakk om avgift for UT2003, men for Unreal Championship som er for X-box er det snakk om noe slik.

Dette er framtida. Nett avgifter til spill lik ut2k3 kommer ikke som noen bombe. Men se posetivt på saken. liker du spillet så spiller du det også mye dvs du får valuta for pengene. De kommer også til å bli bedre med patcher, oppgradering, legge til flere nye maps, mods etc fordi du betaler for det. Jeg betaler gjerne 100kr + i mnd for et produkt jeg skal ha mye glede av. spiller mohaa nå så det koster etter. Hadde de vært flinkere til mods, maps, patch u name it. så kunne jeg ha betalt for det også. Det er bare snakk om et par pils på byen uansett

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 15:48, Dreadlord skrev:

Dette er framtida. Nett avgifter til spill lik ut2k3 kommer ikke som noen bombe. Men se posetivt på saken. liker du spillet så spiller du det også mye dvs du får valuta for pengene. De kommer også til å bli bedre med patcher, oppgradering, legge til flere nye maps, mods etc fordi du betaler for det. Jeg betaler gjerne 100kr + i mnd for et produkt jeg skal ha mye glede av. spiller mohaa nå så det koster etter. Hadde de vært flinkere til mods, maps, patch u name it. så kunne jeg ha betalt for det også. Det er bare snakk om et par pils på byen uansett

Fast avgift er ikke så farlig. Bare de ikke finner på å få avgift etter hvor mye du spiller. Da er det mange som kommer til å slite...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 15:56, Toa skrev:

Fast avgift er ikke så farlig. Bare de ikke finner på å få avgift etter hvor mye du spiller. Da er det mange som kommer til å slite...

Ja omg ! det går ikke :smile: . men det tror jeg ikke de har til hensikt heller. Da blir det ramaskrik. Det vil jeg kalle å skyte seg selv i foten. Slik telehor driver med nå. De skal vist sette telleskritt på adsl... Det må være historiens dummeste forslag.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 18:12, Jellyfisk skrev:

Fordi folk er dumme nok til å betale.

et eksempel på at markedslogikken har sine irrasjonelle, begrensede sider? :smile: Med andre ord: folk kan oppføre seg like selvstendig som en saueflokk når de godtar teite avgifter og prisnivåer (se f.eks. på Telenor sine kunder) Men her er jeg langt unna UT vs.Q3 :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...