Elendil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kva slags baner spelar du mest på Battlefield Vietnam mp. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 spiller ikke BF:V, jeg Operation Irving er vel et veldi populært map såvidt jeg har skjønt... Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Spiller alt som kommer jeg... Skal jeg trekke fram noen personlige favoritter blir det vel kanskje Hastings, Game Warden, Lang Vei, Irving, Ho chi mihn og eventuelt Quang Tri. Liker de aller fleste jeg.. Til og med Operation flaming dart har begynt å komme seg litt i public etter at de fleste forsto at det handla om å smekke ned tårn. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hastings, Irving og Operation Flaming Dart. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 irving helt klart, uansett side... altid mye action. verste banen er vel hastings eller quang tri. Ho chi min trail kan og være tøff hvis d er mye fighting rundt tempelet. Lenke til kommentar
logitech89 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) irving, flaming dart og hastings er de beste.... bybaner er kjedeligst!! Endret 1. juli 2004 av logitech89 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Game warden, irving, flaming dart og hastings er favurittane mine. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Har mange favoritter, noen ganger er rene inf. brett morsomst, mens andre ganger er jungelkriging toppen. Mine favoritter 1. Game Warden 2. Hastings 3. Ho Chi Min Trail 4. Quang Tri `68 5. Irving Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå