Gå til innhold

Beste Farcry bane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kuleste mapet jeg har prøvd til nå er faktisk første map. Genial start på spillet syntes jeg :love:

Har kommet til rebellion da, så jeg har ikke prøvd mapet med kommunikasjonstårnene tror jeg :dribble:

Offtopic: Noen som vet commanden til å endre avstanden før objekter blir "low quality"? Og er det SM 2.0b støtte i 1.1 patchen?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
synes de fleste utendørs baner er fete,spes de første ... deilig grafikk :) et vakkert syn :D

Den støtter eg, utemappa er dobbelt så morroe som innemappa.

Er det noken som har runda spillet da :green:

enig... jeg syns liksom FarCry gjør seg best med utendørsbaner.. synes de var myye fetere enn alle de kjipe innendørsbretta... kunne ønske det kom kjempebrae sp modder \ exp pack elns.. ble helt lamslått omtrent første gang jeg fyrte opp FC, får på en måte en slags frihets følelse... helt merkelig..

Lenke til kommentar
synes de fleste utendørs baner er fete,spes de første ... deilig grafikk :) et vakkert syn :D

Den støtter eg, utemappa er dobbelt så morroe som innemappa.

Er det noken som har runda spillet da :green:

enig... jeg syns liksom FarCry gjør seg best med utendørsbaner.. synes de var myye fetere enn alle de kjipe innendørsbretta... kunne ønske det kom kjempebrae sp modder \ exp pack elns.. ble helt lamslått omtrent første gang jeg fyrte opp FC, får på en måte en slags frihets følelse... helt merkelig..

Helt enig! Farcry føles så... Fritt! Du kan liksom bare gå hvor du vil, og drite i det du skal for å si det sånn... Merkelig! Syns det er litt kjekt at det endelig har komt et spill med bevegelsesfrihet. Ang. innebanene, syns jeg de trengs i spillet. For meg er det sånn at, etter 2-3 utebaner, er det litt kjekt å komme inn i en innebane der det er litt lettere å holde styr på ting, og etter 2-3 baner inne, lengter jeg etter å komme ut igjen. Syns det kan komme noen kule mods til farcry snart!

Lenke til kommentar

ja det hadde vært så jævlig bra.. tror jeg må legge inn FC igjen ass :D

en annen ting dere bør prøve er mp på lan også laste ned banen MP_island el ns fra farcryhq.com det er dritkult å kjøre båt og ta triks osv.. hadde mange morsomme sc shots før de ble borte ved et uhell.. bror min klarte å få båten til å sette seg fast i et tårn.. :thumbup:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ja det hadde vært så jævlig bra.. tror jeg må legge inn FC igjen ass :D

en annen ting dere bør prøve er mp på lan også laste ned banen MP_island el ns fra farcryhq.com det er dritkult å kjøre båt og ta triks osv.. hadde mange morsomme sc shots før de ble borte ved et uhell.. bror min klarte å få båten til å sette seg fast i et tårn.. :thumbup:

Har denne banen, er enig med at den er mosom på lan. Og det med baten er også kult. :D

Lenke til kommentar

Okey, kan jeg nå få deres meninger på beste \ morsomste mp baner? jeg har ikke prøvd så mange men jeg har hatt mye morro med Mp_Island tror jeg den heter, med broren min... dritartig å ta stunts med båten ....mwahaha

OG for å si fra så er det masse map packs med best of FCHQ nå på ja du gjettet riktig; FarcryHQ.com

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...