Elendil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kva slags bane(level)syns dere er best,morsom i Farcry. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kva slags bane(level)syns dere er best,morsom i Farcry. MP_Pink_Island som er i mapackene til fchq er veldig kul og bra. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg vet ikke om alle er enige med meg her, men jeg liker veldig godt demo banen, den første. Jeg elsker også banen med Komunikasjonstårnene. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 jeg synes level 4 PIER er best. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Den med kommunikasjonstårnene og MP_Surf Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Fort og "den banen med kommunikasjonstårnene". Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 "Den med kommunikasjonstårnene". Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Boat er best! Så stor, å så bra! Syns det er deilig uten mutanter, dog de trengs for at spillet skal bli så bra som det er. Jeg liker de ikke, men vet at jeg ikke hadde likt spillet like godt om de ikke hadde vært der... :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg blir redd av mutantene har kommet til banen der de begynner å dukke opp neida MP_surf og fort kjent som "demo banen" Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 fort og carrier (offtopic) hvor er den banen med kommunikasjons tårnene? Har kommt meg til levelen etter at du har funnet "journalisten" Val (der du skal finne cryvision goggles ( hvor mange plasser må eg gå igjennom?) (HATER de elendige ape mutantene!x100000. eneste som hjelper er granater!) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hvor er den banen med kommunikasjons tårnene? reknar med at det er boat du tenker på. det er bane 14 (av 20) Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Du kan også spille "boat" på multiplayer (litt modda). Den kan lastes ned på www.tawfc.com, veldig bra da det er 5 flagg, og det er et "mini" flag inni i hvert av kommunikasjonstårnene og det siste flagget er i den store båten. Endret 28. august 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 fort og carrier (offtopic) hvor er den banen med kommunikasjons tårnene? Har kommt meg til levelen etter at du har funnet "journalisten" Val (der du skal finne cryvision goggles ( hvor mange plasser må eg gå igjennom?) (HATER de elendige ape mutantene!x100000. eneste som hjelper er granater!) Du må bruke shotgun min venn Hatet monsterne først, men nå er det bare storartet med dem. Aggresjon er den beste måten å drepe dem på har jeg funnet ut. Slik som dette: "oi ett monster! Vil du dø mutant-jævel? Føl shotgunnen min forbanna @!?#@!!" Jaja.. back til topic. Elsker første bane jeg da. Veldig koslig. Finnes det en bedre og hyggeligere start enn den i FarCry? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Enig der, første banen er "koselig" Endret 28. august 2004 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 "Training", "Carrier", "Fort", "Pier" og "Boat"!! Det er de kjekkeste banene! Syns spillet er kjekt helt frem til banen etter "Boat". Da blir ting litt for kjedelig. Det er liksom ikke den kjekke jungel-stilen lenger... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 River er definert den beste. da kan du skyte ned to helis med båt hehe pluss snikskyting(elsker det) Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bumper denne tråden jeg om det er greit (litt i ettertid?) Selvfølgelig er DAM den råeste! Den måtte jeg til og med ha hjelp til første gang! Men ja, det er sjef å være ute å skyte på menn også (digger pistolen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå