Pilseboben Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 nå haar jeg sytt og klaget over varm cpu lenge. Ser ut til at det har kommet seg nå :-) men det jeg lurer på er : Jeg har 2 sensorer i min cpu. Surface og Core. hvilken er det man hennviser til når man sier at men har 35 grader idle? det må vel være surface? vet ikke om alle HK\CPU har 2 sensorer? Mitt HK er ABIT KD7 og min cpu er Xp2400 @ 2200 mhz Ligger nå men min Silent Boost på ca 39 idle og 48 load. (det er Surface) Mens Core ligger på ca 45 idle og 55 load.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Core-føleren er for avlesning ac CPU-temp, Surface-føler leser av systemtemp. Sistnevnte føler er plassert et eller annet sted på hovedkortet. Dette varierer fra produsent til produsent. Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hallo det er core du skal lese av og eg syntes at cpuen din var lit varm....min pcu core ligger pA 37 idle og 44 lode eg har en AMD Athlon XP 2600+ "CPU Alias Thoroughbred-B" klokket til 2.3 GHz mvh Dan Endret 1. juli 2004 av Xch0rp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå