Gå til innhold

Bærbar til 14-15 000.

Anbefalte innlegg

Har en kompis so skal kjøpe sin første bærbar no.. Den skal brukast til skulearbeid, litt spel, bildebehandling, surfing, DVD-brenning.. Han har ein ekstern 300GB harddisk, og vekt/støy er ikkje viktig.

Kriterier:

1. 512MB RAM

2. Minst tilsvarande 2,6GHz Pentium 4 ( 1,6 Centrino, XP2600+) osv

3. Trådlaust nettverk

Ut av dette har eg foreslått Medion RAM 2010

Nokon som har erfaringar med maskina, og evt. andre forslag? Har lest testen av den, såg grei nok ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville vel kanskje valgt den som blir nevnt sist her, fra Netshop, da denne er VELDIG stillegående, og har ATi Radeon 9700 1280mb grafikkbrikke, det har ikke Medionpcen, den har "kun" 64.

Men den Fra Netshop er jo vanvittig rask, med rask cpu, 512 minne, hd, dvd brenner, flott skjerm og den er LETT i forhold til Medion pcen som veier rundt 4 kg?

Netshop pcen veier under 3 :)

Så han blir lykkeligere der og ;)

Lenke til kommentar
Netshop pcen veier under 3

Så han blir lykkeligere der og 

Han e stejrk!hehe..

Såg veldig bra ut den fra Netshop, men den var også 2000kr dyrare! Og det som den maskina har til sin fordel, er ting som ikkje betyr så mykje for han..

Lenke til kommentar

Ta bort Windows XP (hvis du har det fra før eller "kjøper" det utenom) og maskina blir 1338 kr billigere. Du får forresten en bedre skjerm også på den fra netshop.

Men for all del, den Medion PC-en der er ikke dårlig, men jeg ville ikke valgt en så stor og tung maskin...

Lenke til kommentar

Acer 292lmi finner du billigere enn 14000, feks på www.ndsdirekte.no finner du den til ca 13300. Har selv lurt en del på den modellen, hadde valgt den med en gang om den hadde hatt sxga oppløsning. Noen som har den og kan kommentere litt rundt skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...