enden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er det stor forskjell på simkort når det gjelder plass til navn? Har kort fra chess med plass til "hele" 14 tegn. Dette er jo latterlig dårlig, og det er sjelden jeg får plass til hele navnet til folk jeg legger inn... Finnes det muligheter for å skaffe kort med større lagringskapasitet? Skal forøvrig ikke si at E700-telefonen min er så veldig mye bedre, med 20 tegn. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Finn deg en telefon med telefon minne.. noe som de aller aller aller aller fleste telefonene i dag har.. Tror ikke det finnes sim kort som har støtte for flere tegn.. nå skal ikke jeg si noe helt sikkert heller da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Simkortene varierer faktisk i størrelse, både i kapasitet og tegn. Gå til nærmeste mobilforhandler og forhør deg hva din opperatør kan tilby Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Simkortene varierer faktisk i størrelse, både i kapasitet og tegn. Gå til nærmeste mobilforhandler og forhør deg hva din opperatør kan tilby Tror jeg skal sende en mail til Hr Vollevik og co og spørre ja. Stig-Arne: Hva hjelper det med en ny mobuo når det er sim-kortet jeg plages med? Grunnen til at jeg ikke bruker mobilen er forøvrig det at de har en tendens til ikke å like meg, og jeg glemmer alltid å kopiere over alle mine viktige nummer før jeg reparerer eller bytter telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå