bj0rn Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Vi i Ibsen Art har nå laget en ny film, "Slå Følge". Det er en kortfilm på 1 min og 22 sek, og den tar ca 13 MB. Du kan laste filmen ned her. Tror ikke det er nødvendig å si noe mer om filmen, dere får laste ned å se selv, tar ikke så lang tid Endret 1. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
danielR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Altså.. Regler / info: Deretter lager du en direkte link til videofilen din. Dette har jeg mast om alt for mange ganger. Poenget er at dette er videokritikken og ikke webkritikken. Lag en helv*** link direkte til videofilen, ikke til en eller annen webside..! Dette er for at man skal ha en viss struktur/standard her på videokritikken inntil vi evt finner en bedre løsning. Er det noen her som synes dette er urimelig og/eller bør forandres? Endret 1. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Altså.. Regler / info: Dette har jeg mast om alt for mange ganger. Poenget er at dette er videokritikken og ikke webkritikken. Lag en helv*** link direkte til videofilen, ikke til en eller annen webside..! Dette er for at man skal ha en viss struktur/standard her på videokritikken inntil vi evt finner en bedre løsning. Er det noen her som synes dette er urimelig og/eller bør forandres? Fullstendig enig med deg. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Fullstendig enig med deg. Fint, 2 mot 1 Da tok jeg meg friheten til å forandre på innlegget til bj0rn, jeg. EDIT: kul film. gøy poeng osv, men blant annet en del bakgrunnsstøy trakk litt ned. Endret 1. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kult konsept. Godt nok satt til film. Slapp å ergre meg over dårlig skuespill underveis, uten at det var noe bom-kabom. Dårlig lyd, dog. Men den manglet liksom litt. Det var så vidt jeg trakk på smilebåndet da han begynte å trille bilen. Da bilen nærmet seg svingen, lagde jeg et enormt glis i et eneste stort håp på at et eller stort, grønt, utenomjordisk kjøretøy skulle kræsje inn i de to spaserende stakkarene. Men neida. :/ Grei film. Lenke til kommentar
comrad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Takker for tilbakemeldinger! Er også forsåvidt enig i at vi kunne lagt en link direkte til filmen. En feil som ikke skal gjenta seg! Men sanoj_20: vi er bare amatørere vi fikser ikke grønne utenomjordiske kjøretøy så lett! hehe Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mye bra utenom en ting ...hehe. Det var pinnacle musikken som irriterte meg Ellers flott Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Mye bra utenom en ting ...hehe. Det var pinnacle musikken som irriterte meg Ellers flott Kan være enig i at musikken ikke er verdens kuleste, men måtte finne noe å bruke som var lovlig, og vi orket ikke stresse rundt for å lage musikk selv, eller få noen til å lage for oss... (men noe i meg likte musikken også på tross av at den er ganske harry) Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hvilket kamera er brukt? Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hvilket kamera er brukt? Does it really matter? Jaja, hvis du absolut må vite det så filmet vi med et Sony DCR-TRV 33E, men vi har brukt Magic Bullet for å forandre litt på fargene ol. slik at vi fikk litt mer "film-look" Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 men vi har brukt Magic Bullet for å forandre litt på fargene ol. slik at vi fikk litt mer "film-look" magic bullet???? hvor får jeg tak i det?? er det lett å bruke?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 men vi har brukt Magic Bullet for å forandre litt på fargene ol. slik at vi fikk litt mer "film-look" magic bullet???? hvor får jeg tak i det?? er det lett å bruke?? Det er en plug-in til after effects som koster en liten formue. Søk på google, så finner du demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå