Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kundebehandling hos Tiscali

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg registrerte meg som kunde hos Tiscali i juletider, og fikk installert "Tiscali Xtra" til dagens gjeldende pris. Uten telefon.

Nå har jeg flyttet til en ny adresse, og tatt med meg modemet dit. Ettersom jeg har fått installert telefon, så tenkte jeg at jeg får nye priser som gjelder som om jeg har telefon.

Tenkte også at en oppgradering av linjen til Tiscali plus vil gjøre godt. Når jeg fikk bekreftelse på linjeendringen, så stode det at jeg fikk Tiscali plus u/ telefon. Men det stemmer jo ikke tenkte jeg. Jeg har jo telefon. Jeg sendte derfor mail om at jeg har telefon. Og ønsker deretter abbonement. Etter noen dager, så får jeg svar om at jeg er knyttet til prisen som gjaldt nå jeg fikk tiscali første gang, og det spiller ingen rolle om jeg har telefon nå.

Javel tenkte jeg. Da blir det en del dyrere enn jeg hadde forestilt meg. Og ber dem kansellere oppgraderingen. Linjen har enda ikke blitt oppgradert enda, så det må vel gå bra.

Etter en uke, så får jeg mail om at linjen er oppgradert. Og 2 timer etter det, så får jeg melding om at det er for seint å kansellere bestillingen når jeg har bestilt. Om jeg vil nedgradere, så koster det 500.

Er det virkelig slik at de ikke har mulighet til å kansellere endringen når jeg gir beskjed i gor tid for den skal utføres? Jeg fikk ingen informasjon om hva som var min gjeldende månedspris når jeg bestilte oppgraderingen.

Har jeg noen rettigheter iht. kjøpsloven for å kansellere dette?

Mvh RMS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kunne du finne på å bli kunde hos Tiscali? Dem bare svindler deg, for det er opplagt at Tiscali er et av norges største svindlerselskap!

Det er en god del tråder om Tiscali og missfornøyde kunder i dette forumet og jeg kan ikke si at dem bryr seg noe særlig om kundene sine. Tiscali melker kundene sine for penger(svindler) når dem har muligheten til det, og har de ikke denne muligheten til å svindle så lager de en.

Tiscali har aldri hatt noen god kundebehandling! Har selv fått smake tiscali og kommer aldri til å bli kunde igjen i dette møkka selskapet!

Lenke til kommentar

Jeg ville sendt en klage til Tiscali hvor du forklarer saken.. Hvis du får avslag (eller ikke svar) ville jeg tatt kontakt med forbrukerkontoret.

Har registrert at mange her på forumet har hatt lignende opplevelser med Tiscali.. ikke akkurat god reklame for de :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått et nytt svar fra tiscali etter å ha klaget igjen:

"Hei!

Vi har nå fått kansellert hastighetsoppgraderingen din. Du slipper å betale 500,- i nedgraderingsgebyr, men du vil bli fakturert for noen dager med en annen pris enn det du er vant med.

Beklager at du har fått forskjellige svar på denne saken."

Dette synes jeg er god service. :)

RMS

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått et nytt svar fra tiscali etter å ha klaget igjen:

"Hei!

Vi har nå fått kansellert hastighetsoppgraderingen din. Du slipper å betale 500,- i nedgraderingsgebyr, men du vil bli fakturert for noen dager med en annen pris enn det du er vant med.

Beklager at du har fått forskjellige svar på denne saken."

Dette synes jeg er god service. :)

RMS

Fint at de ombestemte seg.. men god service? Er vel heller den service man bør forvente. Jeg synes det er en selvfølge at de ordnet opp i det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...