cassidy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvilke nettbutikker henviser dere dere til i akutt spillnød? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sjekker alltid www.play.com for tilbudsspill. Hender de har noen gode spill, til under 200NOK, så... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sjekker alltid www.play.com for tilbudsspill. Hender de har noen gode spill, til under 200NOK, så... Hvor holder de til? Hva blir tillegget i porto? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 De holder til i England, og bare du bestiller spill/DVD'er til under 200NOK pr. stk betaler du ikke mer enn det står. Frakt og alt det der er gratis Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 har hørt om de før ja. men er det slik at du ikke kan betale med kredittoverføring? jeg har hørt det bare går ann å betale med en skitten sjekk..... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg betaler med VISA, og jeg er rimelig sikker på at det er mulig å betale med Mastercard også. Sjekker har jeg ikke hørt at de tar, så det er ikkeno problem Lenke til kommentar
ewt Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 He, he. Jeg bruker kredittkortet mitt der, men jeg tror du kan betale kontant på posten også (selv om det sikkert koster ekstra). Play.com hadde ikke hatt så stor kundemasse hvis det var en skitten butikk... Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 streit nok. jeg hadde bare hørt det,syntes det var litt snodig. men hva kommer porto/toll osv på hvis beløpet overgår 200 schpenn? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er jeg ikke helt sikker på, men det blir vel nesten prisdobling, ettersom jeg har forstått. Fortolling og alt det der = Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 noe så usannsynlig mislykka opplegg. den der skitne tollen er en plage. hva er den beste webshoppen her innenlands da? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøper bare på Spaceworld eller Freerecord shop alt etter pris og hva jeg trenger. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøper bare på Spaceworld eller Freerecord shop alt etter pris og hva jeg trenger. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Handler på DVDcrave, en australsk side. Der har de spill til alle konsollene og masse dvd'er, og det er alltid spill og dvd-kampanjer. De sender ting som gave, så da kan du trygt handle spill opp mot 500,- pr.stk. Det er derimot ikke gratis frakt, men den kommer kun på 17-18,-. Ellers har man også DvdBoxOffice som er canadisk. De er blant de rimeligste, men dvd og spill er sone 1, så med GameCube må man ha Freeloader for å spille spillene. Men tror ikke det er noen plass som slår dem på pris. Og det er gratis frakt. EDIT: Også disse sender som gave, så man kan trygt handle for over 200,-. Så jeg handler hos disse og Play. Har prøvd å handle hos Yeees.com et par ganger, men styr for all del unna dem!! Får frysninger bare av å tenke på dem! Endret 1. juli 2004 av NoviKaNa Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 hjertelig takk!de virka topp! Lenke til kommentar
cassidy Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 bare et siste spørsmål: På DVDBOXOFFICE, er det ubegrenset hvor mye man kan bestille før det blir toll av det? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Hvor lang tid tar leveringen av et spill? Er det portofritt hvis spillet koster under 200 NOK? Endret 1. juli 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Man betaler ikke toll, kun mva. og evt. gebyr posten/staten Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) www.gamesmix.com Endret 1. juli 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå