mthorsg Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg skal lage en liste over et fotball lag. Du kan se hvordan siden er her Det jeg har problemer med er at den siste keeperen sin link blir også gjeldende for neste overskrift. Hva skal jeg gjøre? Her er koden: <h1>Spillere<span class="dato"></span></h1> <p><font color="#B00203"<b>Keeper</b></font><br> <a href="index.php?side=bthoseth">Bjørn Tore Hoseth<br> <a href="index.php?side=lastensones">Lars Stensønes<br> <a href="index.php?side=laoksenvaag">Lars Øksenvåg</p> <p><font color="#Boo203"><b>Forvar</b></font><br> <a href="index.php?side=lihoseth">Leif Inge Hoseth</p> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du må avslutte a-taggene dine med </a>. <a href="index.php?side=bthoseth">Bjørn Tore Hoseth</a><br> F.eks Dette burde forøvrlig bli satt opp hva lister, i stedet for å simulere det med <br>, men det skal jeg ikke mase om nå. Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Dette burde forøvrlig bli satt opp hva lister, i stedet for å simulere det med <br>, men det skal jeg ikke mase om nå. Takk for hjelpen! Men er det så nøye? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Semantikk min venn. mthorsg sin venn også - alle sin venn Sett opp i lister, slik: <ul> <li><a href="index.php?side=bthoseth">Bjørn Tore Hoseth</a></li> <li><a href="index.php?side=lastensones">Lars Stensønes</a></li> <li><a href="index.php?side=laoksenvaag">Lars Øksenvåg</a></li> ...osv... </ul> Altså, sette <li> og </li> rundt kvert listeelement. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva gjør <ul>? Begynner en uordnet liste (bare punkter, ikke tall/bokstaver). Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 <br /> vet ikke helt hva du mener, men antar at du lurer på hva det betyr? det er linjeskift. brukes i xhtml der alle koder skal avsluttes. er egentlig det samme som <br> Lenke til kommentar
saboi Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 jeg mente at han skulle bruke xhtml din fjott Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) jeg mente at han skulle bruke xhtml din fjott Det var da svært til argumentasjon. Du kan lære deg å komme emd skikkelige svar med en gang her. For det første duger det ikke å bare spytte ut <br />, du skal værsågo' å utdype hva du mener med det ellers kan du la være å poste. Unyttige svar basert på latskap kan du ta et annet sted. Når du i tillegg kaller noen en fjott fordi de ikke skjønner bæret av det totalt uforståelige svaret ditt frister det å trykke på advarselsknappen. Oppfør deg! edit; forøvrig ser jeg ingen grunn til at du skal dytte på folk xhtml. Det hadde kanskje vært en ide å utdype dette også? Forresten stenger jeg denne tråden da trådstarter enda ikke har lært seg å skrive brukbare emnefelt. Sliter du veldig med det så send meg en PM først, så skal jeg hjelpe deg. Endret 1. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg