schmelck.no Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er du en såkalt "retro gamer" slik som meg og Hoel? Har du meninger om Civ2, tips, triks osv så post det her! Hvis du vil spille med/mot oss over nettet så si ifra her! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Noen som vet hvorfor Civ2 tar 99% av CPUen? Har XP2500, og det gikk jo fint på min gamle PII 350Mhz Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 lurer jeg på og, men ville tippe det har noe med at koden man skrev i gammle dager sier "Ta alle cpu kraft, det er så lite av den" e.l Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 HEHEHE! Må være det absolutt dårligste forsøket på å lage en god tråd Men Civ er bra spill det Holdt på en god del med det her en tid! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 lurer jeg på og, men ville tippe det har noe med at koden man skrev i gammle dager sier "Ta alle cpu kraft, det er så lite av den" e.l ALLE fullskjerm-spill tar 95-100%. Sånn har det alltid vært. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 lurer jeg på og, men ville tippe det har noe med at koden man skrev i gammle dager sier "Ta alle cpu kraft, det er så lite av den" e.l ALLE fullskjerm-spill tar 95-100%. Sånn har det alltid vært. Ikke her, mange spill som ikke tar 95- 100 % av cpuen min i alle fall. SWG,NFSU osv. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Noen som vet hvorfor Civ2 tar 99% av CPUen? Har XP2500, og det gikk jo fint på min gamle PII 350Mhz Tror at dette spilelt tar alt av cpu kraft uansett. Mener nemlig å ha sett tiden cpu bruker på sitt trekk som en benchmark en gang i en cputest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå