LarsP Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hey B|real.Avataret ditt er drittøft.Søkte du på google for å finne det?Skal ha det som bakrundsbilde Sjekk signaturen hans? Var i byen og hentet tog/konsert-billetter. Dette blir enormt. Slipknot = Hellige gral for konsertgjengere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Faen satan i helvete, jeg er blakk og vil se Modest Mouse på quarten! Noen som har ett par tusen å låne meg? Faen i helvete ass! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Faen satan i helvete, jeg er blakk og vil se Modest Mouse på quarten! Noen som har ett par tusen å låne meg? Faen i helvete ass! Hadde jeg hatt hadde jeg ikke lånt de vekk ihvertfall Snik deg in da vel! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Quarten er et eneste stort show-off sted... kvalmt imo. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Quarten er et eneste stort show-off sted... kvalmt imo. Kjempekvalmt. Ring politiet Mange som har reist nedover allerede ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hvis dere ser en ypling i en skipsplast 550 med en jhonson motor (60hk) så er det nok meg... Skal du gynge i en båt utenfor? By the way, er det James Hetfield jeg ser på avataren din? Hvis jeg får lyst til å høre på noen av de andre bandene som spiller di andre dagene så legger jeg meg bare på utsiden med båt, hører det veldig godt der. Det er James ja, fra cunning stunts konserten. Haha, mini båt vi har 655 med 115 hester NY! o_O Hva er det du har som er så lite siden du trenger så stor motor? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Er det ingen som er på Quarten her da? Jeg ser dere ikke hw.folk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er på vei VeXx. Ser du en liten sinna gutt på 1,77 med armyboots, camoshorts, Slipknot-skjorte og hakehår så er det meg. Shoutout! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Er på vei VeXx. Ser du en liten sinna gutt på 1,77 med armyboots, camoshorts, Slipknot-skjorte og hakehår så er det meg. Shoutout! Heheh, skal du i kveld? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Reiser i kveld. Kommer ned til Quart ca 16.00 i morra. Tog --> Tr.heim - Oslo - Kristiansand.... Z_z Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 skal gå om omtrent 10 minutter nå. Så er det vanking i byen frem til konsertene i bendigdsbukta begynner. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Satte 4 timer med utepils på Enok (på fiskebrygga for de som ikke er lokalkjent) i går kveld. Utrolig fint bare å sitte å studere det vanvittige folkelivet. Men det blir nok sansynligvis det nærmeste jeg kommer Quarten. Lenke til kommentar
Hebster Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tenkte jeg skulle ha sex på scena jeg og ;D;D Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ferie fra imorgen.. da blire sikkert å ta turen nedover.. få med seg litt action.. får håpe det blir fler sceneshow som dette da: Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Ferie fra imorgen.. da blire sikkert å ta turen nedover.. få med seg litt action.. får håpe det blir fler sceneshow som dette da: http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/07/06/cumshots2.jpg[/ Ja det var morro, sto helt framme da jeg Så Slipknot just, og FY FAEN, FYYY FAEN er alt jeg har å si Endret 6. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kom akkurat hjem fra slipknot konsert nå (eller er hos en venn). The cumshots var utrolig bra live egentlig. Og slipknot eide live! Stod nesten helt foran, og der kokte det! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Sitter på Netzone i Kristiansand nå. Var på Dillinger Escape Plan/Slipknot i går. Dillinger var håpløse, bare bråk. Minnet meg kun om "Anal Cunt". Slipknot derimot, DET var sjukt det. Stod helt forran i den værste moshpit'n. Status? Smerte, au! Har blåmerker overalt. Ramla 2 meter ned - rett på hodet da jeg surfet på tilskuerne. Argh, som Slipknot eide scenen i går. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Sitter på Netzone i Kristiansand nå. Var på Dillinger Escape Plan/Slipknot i går. Dillinger var håpløse, bare bråk. Minnet meg kun om "Anal Cunt". Slipknot derimot, DET var sjukt det. Stod helt forran i den værste moshpit'n. Status? Smerte, au! Har blåmerker overalt. Ramla 2 meter ned - rett på hodet da jeg surfet på tilskuerne. Argh, som Slipknot eide scenen i går. hehe fett, jeg sto der i moshpiten jeg og Står i djuice teltet nå, hvor er dere folk da ? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Cumshots og Slipknot burde turnere sammen. Sucky musikk men artig sceneshow. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ingen som var på modest mouse da? Står jo ingenting i nettavisene om MM Avlyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå