VeXx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Heisann, nå er det ca. 5 dager igjen til Quart-festivalen Hvor mange er det som skal på Quart festivalen her på forumet? Vi kan jo også arrangere et hw.no treff her i Kristiansand? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg skal på Quart! Gleder meg som F!! Drar på søndag! Torsteinen på forumet skal også nedover. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vurderer My Dying Bride på lørdag. Bortsett fra det, så gir jeg en lang faen i hele Quarten.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vurderer My Dying Bride på lørdag. Bortsett fra det, så gir jeg en lang faen i hele Quarten.. ooOOOooo Se på store tøffe adawen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg skal på Quart! Gleder meg som F!! Drar på søndag! Torsteinen på forumet skal også nedover. Stilig da. Jeg må jo se Slipknot som jeg var fan av på ungdomskolen, var en stor rebell da ja Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ooOOOooo Se på store tøffe adawen Faktisk så er jeg ganske liten og tøff! Nemlig! *daske B|Real* Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vurderer My Dying Bride på lørdag. Bortsett fra det, så gir jeg en lang faen i hele Quarten.. Jeg har veldig lyst til å se Explosions in the sky på lørdag! Kjører du nedover fra osloområdet så kan vi spleise på bensin Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg skal på Quart! Gleder meg som F!! Drar på søndag! Torsteinen på forumet skal også nedover. Stilig da. Jeg må jo se Slipknot som jeg var fan av på ungdomskolen, var en stor rebell da ja Da snakkes vi der! B|Real bør jo dra, han som har Corey som avatar og allting! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kommer nok til å surre rundt i byen hele quart uka. For ikke å snakke om å vre ute i båten (så lenge det er bra vær da...). Skal høre på slipknot og cumshots. Får faktisk skikkelige sommer assosiasjoner av slipknot musikk... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Kommer nok til å surre rundt i byen hele quart uka. For ikke å snakke om å vre ute i båten (så lenge det er bra vær da...). Skal høre på slipknot og cumshots. Får faktisk skikkelige sommer assosiasjoner av slipknot musikk... Hvis dere ser en litt stor fyr med oransje Nederland t-skjorte så er det meg Say hello god dammit! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har veldig lyst til å se Explosions in the sky på lørdag! Kjører du nedover fra osloområdet så kan vi spleise på bensin Jeg BOR i Kristiansand, da.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvis dere ser en ypling i en skipsplast 550 med en jhonson motor (60hk) så er det nok meg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ooOOOooo Se på store tøffe adawen Faktisk så er jeg ganske liten og tøff! Nemlig! *daske B|Real* Haha, ja det er ikke lett og være liten som deg *daske tilbake* Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Drar som sagt nedover på søndag Vi er 11 pojker, har netopp vært å kjøpt HUGE telt, satt det opp nå Jens: det er konge!! ENORMT!!! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hvis dere ser en ypling i en skipsplast 550 med en jhonson motor (60hk) så er det nok meg... Skal du gynge i en båt utenfor? By the way, er det James Hetfield jeg ser på avataren din? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Drar som sagt nedover på søndag Vi er 11 pojker, har netopp vært å kjøpt HUGE telt, satt det opp nå Jens: det er konge!! ENORMT!!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hvis dere ser en ypling i en skipsplast 550 med en jhonson motor (60hk) så er det nok meg... Haha, mini båt vi har 655 med 115 hester NY! o_O Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 hey B|real.Avataret ditt er drittøft.Søkte du på google for å finne det? Skal ha det som bakrundsbilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå