EinarEriksen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mobyson er igang I dag starter utleveringen av simkort for et helt nytt abonnement. Mobyson er navnet på den nye mobiloperatøren som imponerer med lave priser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
JuB Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Gleder meg til og hvis netcom youngtalk i søpla.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Får vel sikkert sim-kort om ikke så lenge. Blir spennende å prøve dette ut. :-) Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja jeg gleder meg til å få sim-kortene for å starte med billigere mobiltelefoni! Og jeg er imponert over Deres internettside, der har Chess og mange andre mye å lære. En annen ting er Mobyson sin service via fax/e-mail, jeg har hatt en del spørsmål etc. fått svar veldig fort og ikke minst gode svar. Så JEG håper at Mobyson får mange kunder slik at vi forbrukere kan ha en operatør som Mobyson. Husk at ved å velge Mobyson, gir vi et svar til de andre operatørene at Mobyson sin ide om å la kundene gjøre mye av jobben over internett med sitt abonnement, fører til billigere priser for bruk. Stå på Mobyson vi ønsker Dere velkommen. Og jeg håper Mobyson får MANGE, MANGE kunder! LYKKE TIL! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm.. nå må vel Chess fjerne sitt slagord: Norges "BILLIGSTE!" :!: :!: Tror jeg får bytte.. farvell chess.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 post erfaringer når simkortet kommer da, venter i spenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg