Anders86 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Alle sier at mpx er den billigste på mobiler uten abb. Men jeg var innpå en webshop som het www.nomatica.com . Og der såg det ut som om prisene var uten abb... Og da kosta f.eks en nokia 6600 ca2800.... Syns det var svinbillig noen som vet om prisene på nomatica er uten abb... Håper på mange tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 mpx er vell ikke billigst, men det er snakk om en hundrelapp, og dessuten pleier jeg og velge mpx fordi jeg stoler på dem ! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sidan dette er ein utanlandsk webshop få får du ein presang frå Tollvesenet på 24% av kjøpssummen 2800*1.24 = 3472,- (og så kjem frakt i tillegg, frå Belgia). Dermed er ikkje telefonen nokon særleg billigare enn kva du får den til her i Norge, og korleis reklamasjonsrettigheitane dine blir praktisert er vel også litt tvilsom, dei skal følge norsk lovgivning men om dei gjer det er noko heilt anna. Telefonen har ikkje norsk meny eller tegnsett (vil nok koste 250-350 å få fiksa) Så totalt trur eg nok eg ville ha kjøpt den i ein norsk nettbutikk og droppa den belgiske. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anders86 Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Oki... Greit å vite... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Netshop er vel for tiden de som er billigst jevnt over på mobil. Men det skjer også ting på butikkmarkedet for tiden når det gjelder mobil uten abonnement. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 nomatica sine varer må plusses på med 24%, altså ikke rimelig!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Husker jeg rett virker prisgarantien til lefdal fortsatt for Internettbutikker. Dermed burde de være suverent billigst... - På nett hopper, som Alastor sa, prisene kraftig opp og ned. Dermed kan prisen øke og falle i en og samme internett butikk uten forvarsel, dette er noe man bør være obs på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Prisguiden til amobil er generelt rimelig grei i bruk når det gjelder å finne rett butikk. Den, i samarbeid med hvilke webshops man selv stoler på er en sikker vinner Men, også flere butikkjeder senker prisene uten abonnement kraftig for tiden, blant annet som remerser sier, lefdal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå