Gå til innhold

Mpx Billigst På Mobil?

Anbefalte innlegg

Alle sier at mpx er den billigste på mobiler uten abb. Men jeg var innpå en webshop som het www.nomatica.com . Og der såg det ut som om prisene var uten abb... Og da kosta f.eks en nokia 6600 ca2800....

Syns det var svinbillig noen som vet om prisene på nomatica er uten abb...

Håper på mange tilbakemeldinger... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sidan dette er ein utanlandsk webshop få får du ein presang frå Tollvesenet på 24% av kjøpssummen

2800*1.24 = 3472,- (og så kjem frakt i tillegg, frå Belgia).

Dermed er ikkje telefonen nokon særleg billigare enn kva du får den til her i Norge, og korleis reklamasjonsrettigheitane dine blir praktisert er vel også litt tvilsom, dei skal følge norsk lovgivning men om dei gjer det er noko heilt anna.

Telefonen har ikkje norsk meny eller tegnsett (vil nok koste 250-350 å få fiksa)

Så totalt trur eg nok eg ville ha kjøpt den i ein norsk nettbutikk og droppa den belgiske.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Husker jeg rett virker prisgarantien til lefdal fortsatt for Internettbutikker. Dermed burde de være suverent billigst...

-

På nett hopper, som Alastor sa, prisene kraftig opp og ned. Dermed kan prisen øke og falle i en og samme internett butikk uten forvarsel, dette er noe man bør være obs på.

Lenke til kommentar

Prisguiden til amobil er generelt rimelig grei i bruk når det gjelder å finne rett butikk.

Den, i samarbeid med hvilke webshops man selv stoler på er en sikker vinner :whistle:

Men, også flere butikkjeder senker prisene uten abonnement kraftig for tiden, blant annet som remerser sier, lefdal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...