EinarEriksen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Enkel modell fra Siemens Siemens presenterte for kort tid siden en telefon med en skjerm som viser ikke 65000 farger, ikke 4000 farger, men to farger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Lurer på hvor mye den koster.. Koster den under tusenlappen kan den jo kanskje bli en liten "hit" for folk som ikke vil ha MMS e.l. Good Luck Siemens Edit: Den interreserer ikke meg noe særlig... Endret 1. juli 2004 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 bare et spørsmål: hvilken film? Siemens skryter av filmens spillemuligheter. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 bare et spørsmål: hvilken film? Dette er omtrent den artigste feilen jeg noen gang har sett . Skal være rettet nå. Takker for tipset Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Uff... Om det skal komme en telefon med to farger til norge idag, burde den enten være lett og liten, eller tåle veldig mye... Kanskje begge delene. Men den telefonen minner jo litt om alle de andre billigmodellene fra siemens Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 A57 kommer ikke til Norge det stå jo at den skulle komme i juli... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 .. Genial telefon for de eldre, og gruppen nybegynnere! Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 siriofstad: jaja, så har de misforstått da Mobilen er mest beregnet på øst-europeiske land og Asiatiske land der ikke mobiler er like utbredte og folk vil ha billige, enkle mobiler. Lenke til kommentar
talkaround Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Vi har jo A60 da... Om man ikke lar seg skremme av litt farger på skjermen... Men noe genialt kjøp i dag, er det vel neppe! Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 A60? Antar du mener A55, som er identisk med A57, bare andre deksler. A65 kommer vel snart... så får man i allefall fargedisplay Lenke til kommentar
talkaround Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mener da virkelig at jeg har sett på en A60 en gang, men nå ble jeg usikker. Men den står nå i prisguiden og er testet av Amobil, så kan da ikke bare være jeg som har sett syner... Men, vi kan sikkert være enige om at A65 nok er lurere å vente på! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Molna: Er det siemens som ikke lanserer den her, eller er det liksom "ingen" interesse som er grunnen. Isåfall kan det nok hende at visse butikker tar den inn alikevel :-/ Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Siemens som ikke lanserer i Norge ja. Tviler på at noen tar den inn, det er som sagt bare en A55 med nye deksler (og taster...). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er ikke så mye annet de kan gjøre med en sånn mobil da... Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, det funker liksom ikke å legge til MMS og kamera på en svart/hvitt mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg