Úber Energized Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 skal kjøpe nytt hk...skal jeg kjøpe AMD hk eller P4 hk?..vell oxo lurte jeg på om socket 478 er på vei ut, og i så fall kor lenge varer den og ka er arvtakeren... Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 spill,internett, overclocking...du vet, det vanlige ka da? Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Spilling, tja amd 64 er et godt valg. Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 ja leste på en lignende topic inne på forumet...de sier det samme men jeg vil oxo clocke litt og AMD 64 er ennå i baby fasen...så da driver jeg og heller mot p4... så da ligger valget på om socket 478 er på vei ut, og kor lenge den vil være... Lenke til kommentar
Úber Energized Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 det jeg oxo leste var at en person inne på forumet ville bytte ut sin P4prescott 3.0Ghz med en AMD64 3.2Ghz..jeg synes da dette virket som veldig lite forskjell, så jeg lurte på om denne personen bare var veldig kresen eller om prescott var veldig dårlig, og om hvilke alternativer som da er bedre( f.eks northwood)! Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10483 den. Tja intel folk holder til intel, amd folk holder til amd. En del som anbefaler amd 64 til spilling i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå