house Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 kjedelig reklame... jeg sitter her å surfer rundt på nettet... plutselig spretter det opp ett reklame vindu... og det er ikke fra nettsidene jeg sufer på, det veit jeg, men hva kan det være ? som tvinger på meg tonnesvis med dritt jeg ikke vil lese.. plagsomt med sånne popups.. blah Housey Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 I know the feeling,... Derfor bruker jeg Opera som har funksjonen som hindrer dette... Explorer kan også få dette men som tileggs progam - opera har dette integrert..... :smile: Men litt bad er det uansett når endel sider du VIL inn på krever at du aksepterer en Popup eller 2... (men som sagt, dette hindrer Opera med to tastetrykk) Jeg vet endel er imot Opera,... men dette er hvertfall en av de geniale funsjonene i Opera 6+ Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Søk igjennom hden din etter Gator.. Den har en tendens til å instalere seg automatisk her. Slettet det dritet 4 ganger nå, men det kommer inn igjen. :sad: Tror det er det som hele gjør at de kommer så mange popups her........ Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 har samma problemet :sad: kjører ad-aware hele tida, men driiten kommer opp uannsett.... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 En løsning med et forbehold: Har du en Hotmailadresse, så logg inn på "hjemmesiden" fra denne. Les grundig, og se om det finnes en "uninstall" funksjon. Dette har jeg gjort i to konkrete tilfeller, og det har funket. Ellers kan jeg anbefale Ad-aware 5.X på det varmeste. Den funker stor sett på det meste av Spyware, men ikke glem å laste ned Lavasoft Refupdate. Da er du rimelig oppdatert på Spyware. Ad-aware finnes også i norsk versjon. Som ligger her: http://tomcoyote.com/download.html [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-20 03:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå