kiwi84 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg flashet biosen til mitt Asus A7V600-X hovedkort, det kom en feil mens jeg flashet hovedkortet. Jeg restartet maskinen fordi jeg hadde oppdatert windows med nogen sikkerhets oppdateringer, og etter restarten får jeg ikke maskinen igang, den starter, men ikke respons til skjermen. Jeg har prøvd å finne feil, tatt ut lydkort, og nettverkskort. Det hjalp ikke, jeg tok ut batteriet flyttet på cmos jumperen, satt batteriet tilbake igjen. Hjalp heller ikke. Noen som kan hjelpe meg ? Har hatt masse problemer med pc'en i det siste, begynner å bli fed up Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Dataen har altså ikke funka etter at flashinga gikk i vasken? Du har vel tatt ut kontakten til dataen når du resatte biosen? Lenke til kommentar
kiwi84 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 ja, alt var ute. har ikke funket etter flashingen nei Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 En kamerat av meg kom ut for det samme. Det endte med at han fikk et nytt hovedkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå