Gå til innhold

vet ikke hvilken jeg skal velge


FORD..NOZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vilken vifte vil dere annbefale då?

Alle anbefaler forskjellige vifter. Les tester osv. og finn ut hvilken som passer til ditt behov.

Bryr du deg ikke om støy har du helt andre vifter å velge i enn om du er kresen på støy. Det samme gjelder om du skal overklokke eller ikke.

 

Jeg syns min er en fin blanding av dette. "Lydløs"og overklokkingsvennlig til en fin pris.

 

EDIT: skrivefeil

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar
Vil dere anbefale andre vifter visst eg har tenkt å kjøpe en vifte regulator i tillegg?

Det følger med viftestyring med Thermaltake Volcano 11/11+/12 og Silent Boost, tror jeg.

 

Den beste kjølinga får du vel fra ei god kjøleribbe, stor og god vifte som bråker og kjøler godt og ei viftestyring. Kjøper du dette hver for seg har du skreddersydd kjøling :)

Lenke til kommentar
Joda, men vet ikke om eg har behov for ei så dyr kjøleribbe da. Kor mye tror du eg kan klokke min(snart min :p ) xp2500+ til da? 3400+?

Hvis prosessoren din er snill så tror jeg absolutt det, ja :) Har du penger til det, så kjøp så god kjøling som mulig. UTROLIG godt med en stille og kald pc :)

 

Min bråker lite (min WD 80gb 7200rpm HDD lager mest støy i hele maskina) og har helt grei temperatur. Tror nok det blir ny kjøling etterhvert, sammen med viftestyring.

Lenke til kommentar

Penger har eg visst eg vil bruke det =P men det blir da seff på beskostning av andre ting, som f.eks noen turer på byn, cd'r osv :p får se. Har budsjert 7000,- på nye ting til pc'n nå:

-Hovedkort

-Cpu /m kjøling

-ram

-Kabinett /m kjøling ink. vifte styring & psu

-mus & musematte

 

Tror det var alt... Så må vel ha meg en HD også da blir det fort 8000,- også vurderer eg et nytt skjermkort(hjelp, 9000,-) :no: Pengene fyker fort :p

Lenke til kommentar
Artic cooling kjøleren er ikke spesielt bra...

Med tykke aluminiums ribber og en liten kobberflate under gir denne dårlig kjøling...

hvordan kan den være dårlig og samtidig kjøle opp til 3400+ ?

 

Stor kobberkjøler med ei kraftig 80mm vifte og viftestyring, billig er den også.

enig, men så har man støyen da... min 21 db / max 48 db

over 40 er jo ganske høyt

 

men er ikke dette et problem så gå volcano 12 du, for all del, det er en god vifte :thumbup:

Endret av Dafe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...