Overklokkeren Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 har tenkt å gå til anskaffelse av 512 mb ram til en acer ferrari 3200lmi noen tips på hva slags minne jeg bør kjøpe? Og noen som kan anbefale en router som både støtter kablet- og trådløstnetverk. Samtidig som jeg har mange tykke murvegger i leiligheten, vet ikke om de fleste routerne på markedet er så gode at den kan dekke hele min leilighet?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 acer anbefaler transcend brikker. Du kan jo også sende mail til butikker som har 3200 maskinen Lenke til kommentar
Overklokkeren Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 ser at Acer 512MB PC-333 DDR SODIMM koster 2301,- kr og Diverse PC2700 SO-DIMM DDR-SDRAM 512MB koster 861,- kr snakker vi kvalitetsforskjell??? Isåfall er det stor forskjell? Begge er jo 333 MHz! Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sannsynligvis vil du ikke merke noe særlig forskjell på de to minnebrikkene. Jeg anbefaler ikke at du kjøper no-name brikker da det er mange med merkenavn som ikke koster noe særlig mer enn no-name brikkene. f.eks. får du en 512 MB corsair brikke med tilsvarende spesifikasjoner til litt under 1000 kr hos komplett. Når det gjelder trådløs router anbefaler jeg deg å se på anbefalingene våre: http://www.barbara.no/anbefalinger Når du sier at du har mange tykke murvegger i en leilighet spør jeg naturlig nok hvor stor er leiligheten? Om den er under 100 kvm og ikke mer enn 3 murvegger i hver retning fra der routeren står vil det ikke ha så mye å si. Asus WL-500g sin siste firmware lar deg øke sendestyrken til 84 mW med standardfirmware. Dette gjør at rekkevidden blir bedre. Linksys WRT54G kan også øke sendestyrken til det samme, men det er med en uoffisiell firmware, men som fungerer bra. ( http://www.sveasoft.com ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå