Libom Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg lurer på om det er noen mobiler som har muligheten til å få bilder og notater osv. hemmelig,slik at man må ha et passord for å få tilgang til de. (F.eks. Siemens ST55/60) Har hørt at Motorola skal ha det,men er ikke sikker. Og er det noen andre mobiler som har den funksjonen? Synd at ikke alle mobiler har det,for det er en veldig smart funksjon Håper på svar,takk på forhånd... Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vet det finnes programmer som fikser sånt på mobiler som kjører Symbian/UIQ ol. t610 har jo en "passordbank" da, men det er ikke akkurat rare greia. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Samsung E700 har muligheten til å sette passord for å få tilgang til bilder og meldinger. Som nevnt kan man få dette via ekstraprogramvare på Symbian-mobiler. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja jeg vet at du kan sperre meldinger med passord på alle Motorola modeller. På symbian telefoner finnes det vel ett eller annet program som passorbeskytter bildene og meldingene dine... Lenke til kommentar
Libom Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Okey...så utenom Symbian tlf,Samsung,Motorola og Siemens, så er det ingen andre som har det da.... Vet noen hvor man kan skaffe det programmet til symbian tlf? På Nokia kan man bare lage mange mapper,men det er ikke like bra dah.... Tror det er mulig for noe lingnende for K700?? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Vet noen hvor man kan skaffe det programmet til symbian tlf? www.handango.com Der finner du HandySafe og HandyPhotoSafe. Jeg bruker HandyPhotosafe 1.0 den lagrer riktignok bare bilder men funker 100% på en 6600. Programene koster ca 5 dollar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå