olejohan Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eg har veldig lust på lcd display men veit ikkje kor eg kan få tak i. Kan no kjøe da men det blir siste utvei. Eg veit kor eg får kjøpt dei. Er det nokon som veit om ein plass eg kan få tak i lcd display som kan koblast på printerporten ? På vanlige ting. Telefon foreksempel. Ole-Johan Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Jeps..Men har ikkje råa akkurat no. Finner dei til 300 pluss alt dinna frakta me da, men vil finne dei på noke. also berre displaye..so skal eg lage resten Lenke til kommentar
panda Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bestilte en fin en fra canada en gang kosta 2500 ellerno :] med toutch screen og fjernkontroll den viste det meste fra klokka til stats i cs winamp, hd, ram, cpu, uptime osv også for den del husker ikke url'en nå tho :/ Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 www.hammar.no Der selger dei , men det koster peng Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 www.hammar.no har lcd display... det er vel sån du tenker på eller? Tror oxo de har display på elfa www.elfa.se Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Vil ha det gratis!!! Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Men det er slike som er på "hammer" ja Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Kva andre plassa kan eg få kjøpt lcd display i Norge da? Lenke til kommentar
eiD Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 det er jo nevnt tre steder her allerede. har du ikke funnet noe der? Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 www.elfa.se/no Klikk på optokomponenter. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Har dmontert ein simens telefon og teke displayet der. Det funker fint!! Ole-Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå