fondus Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Hei. Er litt i tvil på om jeg skal kjøpe denne forsterkeren. Forsterker, rca-xlr kabel og frakt så får jeg det for 4.100 kroner og da er det bare å sette inn på PCen og så må jeg vel ha speakon-kontakter for høyttalerene. Hva tror dere? Og hvis jeg vil selge den igjen, hvor mye tror dere en kjøper er villig til å betale for noe sånt? Endret 30. juni 2004 av fondus Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er jo PA-forsterken, så særlig velegnet til hjemmebruk er den nok ikke. Og er du riktig heldig så er den full av vifter som bråker som bare f...! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvor store PC høyttalere har du egentlig siden du trenger 2kw med PA watt? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hvor store PC høyttalere har du egentlig siden du trenger 2kw med PA watt? 4 12" 250W RMS + 2 diskant... Ikke noe for å ha hjemme nei... så det er dumt å kjøpe den da? Ble veldig frista, men det er vel lurt å høre på dem som kan det Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøp deg en forforsterker og et par kraftige monoblokker så har du kraft i haugevis til å drive dem. En såpass kraftig integrert forsterker er ofte veldig dyr... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøp deg en forforsterker og et par kraftige monoblokker så har du kraft i haugevis til å drive dem. En såpass kraftig integrert forsterker er ofte veldig dyr... 4.100 inkludert rca-xlr signalkabel og frakt (685 kroner) dyrt for den? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg ville ikke kjøpt den.Se heller etter en brukt Parasound,Rotel eller Nad effekt og forforsterker.2*200 watt i 8 ohm burde holde. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 All sunn fornuft tilsier jo at den "elder" forsterkeren er dårlig. Det lyser jo skrall (lyd)kvalitet av den. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 kjøp deg en Lab 1000 sier jeg bare. da har du krefter nokk i massevis og den har tempstyrte vifte så vidt jeg husker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå