ksolvik Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Har en maskin som det ligger WinXp på, den har kun 1 hardisk på 9 GB. Det som er det dumme er at noen ( ikke meg ) har delt disken opp i C = 3gb og D =6 gb. Kan jeg på noen måte få disse to sammen igjen, uten å formatere diskene?? På C ligger jo Winxp og programmer +bilder og skriv +++ o.l. men på D er det bare søppel, så jeg kan godt slette alt der. Kan noen komme med noen tips til en sliten stakkar ??? Endret 30. juni 2004 av ksolvik Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Tror "Partiton Magic 8" skal klare å fikse det. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tror "Partiton Magic 8" skal klare å fikse det. Jepps, den har en funksjon som heter merge partitions elno sånt... Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Takker Det funket ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jepps, den har en funksjon som heter merge partitions elno sånt... Gjelder dette bare for partisjoner som er på samme harddisk, eller også på fysiske harddisker? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Husker ikke helt om dette går i Partition Magic, men i XP kan du konvertere diskene dine (til dynamisk) og sette flere disker sammen til en partisjon. OBS! Ryker en disk, ryker alle data. OBS #2! Du kan ikke konvertere en disk tilbake fra dynamisk uten å formatere (slette partisjonen). Endret 2. juli 2004 av JohnRichard Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Heh.. det vet jeg alt om. Har en filserver med 1TB fordelt på 8 harddisker.. fordelt på 4 partisjoner. Én av harddiskene røk i går, så der forsvant 320gb med spill- og program-backuper. Derfor lurer jeg på om PM har en bedre metode å spleise disker på, helst en som gjør at data ikke blir fragmentert over flere harddisker, og at bare data på den ødelagte harddisken forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå