Gå til innhold

Hvordan unzippe mange filer på engang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Winrar er etter min mening ett av de beste pakkeprogrammene, pakker ned og pakker ut zip eller rar (rar gir forresten omtrent lik komprimering på medium en zip på hard), samt den kan lese LHZ, LHA (to gamle amiga pakkeformater), ACE og et par andre jeg ikke husker, samt at den kan pakke ut en drøss med forskjellige pakker på et kjør.

30 dagers 'brukstid' før en 'kjøp meg' popup dukker opp, ikke sånn som den ultra irriterende popupen winzip har, der ok knappen flytter på seg hver gang :wink:

Lenke til kommentar

Borre,

Jeg vet fortsatt ikke om noen raskere måte å slette alle *.tmp filene på en hd enn

del *.tmp /s

(Ps, dette tar ALLE *.tmp filene på Hd'n, ikke bare de i samme dir.)

Du burde seriøst ta en titt på doskomandoene. Noen ganger får det windows til å virke som steinalder.

Lord Thaniel

[ Denne Melding var redigert av: thaniel på 2002-04-20 01:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 01:35, thaniel skrev:

Du burde seriøst ta en titt på doskomandoene. Noen ganger får det windows til å virke som steinalder.

Har vel egentlig tilbrakt flere år med dos-kommandoer enn med GUI, så ikke kom med den du nei!

Og ja, det er oftest raskere, men enkelte ganger er man så lat at man ikke gidder å åpne opp command prompt og skrive inn en liten linje tekst :smile:

Lenke til kommentar

Det burde vel noen kunne lage og det er kanskje gjort allerede. Det finnes ihvertfall et sånt program til Sims, så hvorfor ikke til fonter??

Den Sims-saken drar en bare zipfilene over til og vips er de unzippa og på rett plass.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

pkunzip er da ikke noe nerdete? det gruser winzip på ytelse, men det funker vel ikke med nye zipfiler og lange filnavn så vidt jeg husker?

likevel den beste måten er nok å bruke winrar til å unzippe, merke alle filer også velge extract to.. derosm man da ikke har registrert / cracket sin winzip (sistenevnte FY, programmer man bruker såpass mye registrerer man asse), eksempler på programmer som er obligatorisk å registrere:

flashfxp

winzip

winrar

cdrwin

uansett:) winrar er nettop kommet i enda en ny versjon og den blir stadig bedre... noen liker winace men neh..

uansett:)

pkunzip *.zip c:winntfonts

ser ikke det er nerdete:) Trøtt klokka er 06:58 og jeg er bare oppe for å være vitne til out of protection timen i utopia før jeg legger meg..

Lenge leve pkzip/unzip :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...