jonhagen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hei! Har lastet ned en haug med fonter, de ligger i mange .zip filer! ER så stress å unzippe en og en, går det ann å unzippe mange zip filer på en gang? Mvh. Jon kennedy Takker for svar Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Med de fleste zip program er det bare å merke filene, høyreklikke, og Extract to seperate folders. Fikk nettop tak i "UltimateZip", som var et meget bra zippe program. (likt som winzip, men med støtte for alle filformater) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Vil du være skikkelig geek, så skaffer du deg pkunzip og skriver f.eks.; pkunzip *.zip c:pathtilextractedefiler men ikke engang jeg er så geek at jeg gjør det :smile: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Winrar er etter min mening ett av de beste pakkeprogrammene, pakker ned og pakker ut zip eller rar (rar gir forresten omtrent lik komprimering på medium en zip på hard), samt den kan lese LHZ, LHA (to gamle amiga pakkeformater), ACE og et par andre jeg ikke husker, samt at den kan pakke ut en drøss med forskjellige pakker på et kjør. 30 dagers 'brukstid' før en 'kjøp meg' popup dukker opp, ikke sånn som den ultra irriterende popupen winzip har, der ok knappen flytter på seg hver gang :wink: Lenke til kommentar
thaniel Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Borre, Jeg vet fortsatt ikke om noen raskere måte å slette alle *.tmp filene på en hd enn del *.tmp /s (Ps, dette tar ALLE *.tmp filene på Hd'n, ikke bare de i samme dir.) Du burde seriøst ta en titt på doskomandoene. Noen ganger får det windows til å virke som steinalder. Lord Thaniel [ Denne Melding var redigert av: thaniel på 2002-04-20 01:36 ] Lenke til kommentar
Danko Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Med Windows Commander kan du unzippe flere filer på en med et tastetrykk/museklikk.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-20 01:35, thaniel skrev:Du burde seriøst ta en titt på doskomandoene. Noen ganger får det windows til å virke som steinalder. Har vel egentlig tilbrakt flere år med dos-kommandoer enn med GUI, så ikke kom med den du nei! Og ja, det er oftest raskere, men enkelte ganger er man så lat at man ikke gidder å åpne opp command prompt og skrive inn en liten linje tekst :smile: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Det burde vel noen kunne lage og det er kanskje gjort allerede. Det finnes ihvertfall et sånt program til Sims, så hvorfor ikke til fonter?? Den Sims-saken drar en bare zipfilene over til og vips er de unzippa og på rett plass. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 ExtractNow 2.95 http://nmoin.brinkster.net/en/ Lenke til kommentar
talisar Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 pkunzip er da ikke noe nerdete? det gruser winzip på ytelse, men det funker vel ikke med nye zipfiler og lange filnavn så vidt jeg husker? likevel den beste måten er nok å bruke winrar til å unzippe, merke alle filer også velge extract to.. derosm man da ikke har registrert / cracket sin winzip (sistenevnte FY, programmer man bruker såpass mye registrerer man asse), eksempler på programmer som er obligatorisk å registrere: flashfxp winzip winrar cdrwin uansett:) winrar er nettop kommet i enda en ny versjon og den blir stadig bedre... noen liker winace men neh.. uansett:) pkunzip *.zip c:winntfonts ser ikke det er nerdete:) Trøtt klokka er 06:58 og jeg er bare oppe for å være vitne til out of protection timen i utopia før jeg legger meg.. Lenge leve pkzip/unzip :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå