leif_ivar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei. Jeg har en Nokia 6230 som jeg forsøker å koble min bærbare pc opp mot internett via GPRS. Jeg har Telenor+ Abb. Jeg har fått tilsendt oppsett til GPRS via sms fra telenor. Jeg har en DKU-2 kabel som jeg bruker. Det virker som om maskinen kobler seg opp.. Det står da Registrerer arbeidstasjonen på internett .. Men da får jeg melding på telefonen om at "Gprs tilgangspunkt ikke gyldig" Noen som hvet hva det vil si..?? Er det noen andre som har vært borti dette.. Eller noen som har noen gode råd..?? Det hadde jo vært så kjekt å kunne ta med den bærbare på ferie.. Og kunne komme på nett i ferien også er jo veldig kjekt... (Får vel abstinenser hvis jeg er borte fra pc'n over lengre tid.. Hilsen Leif Ivar Lenke til kommentar
leif_ivar Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hei takk for den... Men jeg har internett fra NextGenTel... Og da har jeg ikke noe brukernavn og passord fra Telenor.. Jeg må vel ikke abbonere på Telenor Internett for å surfe fra gprs.. Jeg har forsøkt med passordet og brukernavnet som jeg har fått fra NextGenTel, men det funker jo ikke.. Det funker bare når jeg kobler opp mot innternett uten GPRS.. Jeg gidder ikke betale noe for internett til Telenor... Er det noen alternativer for meg..??? Hilsen Leif Ivar Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det hjelper ikke om du har internett fra Nextgentel, når du surfer via mobilen må du bruke mobil abbonemanget for å surfe via gprs. Det er riktig som tbone sier følg den oppskriften så går det bra Retro.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du hadde TnM abonnement ikke sant? Da følger du punkt 8 for å få brukernavn og passord. Lenke til kommentar
leif_ivar Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Takker for svarene.. Skal følge punkt 8 og se om ikke problemet mitt forsvinner.... Hilsen Leif Ivar Lenke til kommentar
leif_ivar Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Neida... Det funka ikke... Jeg får fortsatt samme feilmeldingen som jeg fikk sist... Jeg ser ingen annen utvei enn å ringe til kundeservice til Telenor.. Hilsen Leif Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå