Danielen Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg tror jeg må ha ny PSU når jeg skal oppgradere datan min Hvor stor burde den være?? Har (eller skal få) A64 3200+ 1 gb minne 40 gb hdd 120 gb hdd (evt. en til hdd) nettverkskort r9800pro@XT lydkort 4 kab vifter ny cpu og skjermkort vifte og alt annet som er standard i en pc som jeg har glemt (som cd'rom, floppy osv) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 300W burde holde. 400W er alltid kjekt å ha. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 350w er vel det minste som er anbefalt til et slikt system, men du klarer deg nok også med 300.. Jeg ville gått for noe på 400w.. Men for all del, ikke gå for Q-tec... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg ville valgt ei mist/fortron source 350watt, eller en northq 400watt være midt i blinken. Dem er stillegående og gir nok mer en nok strøm til systemet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hiver meg på denne tråden: Skal oppgradere PCen min, og har per dags dato et kabinett som er 3 år gammelt. Det inneholder ei 300W ATX strømforsyning. Spørsmålet mitt er om dette rekker til: Pentium 4, 2,8 GHz 1 GB RAM 2 harddisker (støtter denne gamle strømforsyninga S-ATA disker? Må ha mulighet for det) Hovedkort med nettverkskort, og lydkort 1 CD-brenner 1 CD-rom Litt utstyr tilkoblet USB 2.0 Ekstra nettverkskort Hvis ikke dette kabinettet holder mål, hadde det vært fint med anbefalninger av et Miditower kabinett (Minimumskrav: 3 stykk 5,25", 2-3 stykk INNVENDIGE 3,5" (har ikke bruk for diskettstasjon)) med ei ok strømforsyning til en pris rundt 5-600 kroner. Eventuelt et kabinett som ser kult ut, til en noe høyere pris. Kan også eventuelt vurdere å bare skifte strømforsyning da jeg er litt glad i kabinettet mitt, som er en del styla/modda. Max.pris på ei eventuelt strømforsyning vil da bli rundt 500 kroner. Kabinettet har ingen vindu, så den vil ikke være synlig. Dvs. ingen vits med styla PSU. Setter pris på alle svar og synspunkter Endret 19. juli 2004 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tror det skulle holde. Men anbefaler begge en fortron\sourse 350W. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hva med å gå for denne fra databutikken som leverer 520w til en latterlig lav pris. Samtidig som den er utrolig stabil. Har to 500w utgaver selv, og de fungerer kanon Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) se litt på PSUen som overklokking.no har testa. (se på framsiden av overklokking.no) Denne PSUen e relativt billig.. og du får jekla mye watt pr krone i denne. PSUen er en kraftkar på 500w og tillater deg mange utbyggingsprosjekter senere. når PSUen ikke sliter (noe som denne ikke vil gjøre i deres tilfeller) kan viftene settes på lavest (ikke hørbar) hastighet. PSUen er både kul å se på og vil holde så det rekker i både kvalitet, tid og for senere oppgradering. edit: og der ga også Flopis linken til den PSUen eg nevnte der ja Endret 19. juli 2004 av Kozesmurf Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Kan den monteres opp ned? Hvis ikke blir det litt vanskelig med den vifta på toppen da mitt kabinett er helt lukka... Men ingen som kan svare meg på om det er noe spesiell spenning/plugg til S-ATA harddisker, eller om det er den gode gamle standarden? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvorfor tror alle at den vifta skal stå opp mot toppen? Den skal selfølgelig være inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Der kan man se... Tenker kun på det jeg ser jeg... altså selve bildet hvor vifta peker opp Edit: Argh! Lenge til de får den svarte med 3 vifter på 520W på lager Endret 19. juli 2004 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå