Egil.B Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 jeg er ikke enig at bose gir lite lyd. Setter jeg lyd-nivået på normalt i stuen, hører jeg musikken meget godt i andre delen av huset, og jeg bor ikke i et 90 år gammelt hus hvor du kan høre at pc'en durer i etasjen under... [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-04-20 12:23 ] Lenke til kommentar
Panser-Pål Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Har dere JÆVLA-STORE-PROBLEMER? Han spurte om dere kunne komme med kritikk til basskassa hans. Det anlegget hans kan du dere bare gi langt ****-i! Foresten har sosohal dritit seg JÆVLA ut nå. Sjekk linkene han la fram. [ Denne Melding var redigert av: Panser-Pål på 2002-04-20 16:30 ] Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Quote: On 2002-04-20 16:28, Panser-Pål skrev:Foresten har sosohal dritit seg JÆVLA ut nå.Sjekk linkene han la fram. Hva med de linkene? Og hvorfor har han dreti seg ut da? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Noen som har hørt om Atani? En liten forretning i Mandal.. En kamerat gjeng som har Lagd egne høytalere og de har tilogmed fått kontrakt med et selskap i utlandet.. vet ikke hva det heter.. Hlytalerne heter Atanai og de er Forbanna bra.. Har 2 12 tommere hjemme og spiller mye bedre enn de infinity 15" jeg hadde før.. Anbefales!!:-) (Meget gode høytalere, synes jeg) Vet ikke om man finner dem på nettet, men det er verdt et søk.. Remember the name Atani Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 http://www.amchome.com De levere til Amc såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå