Broiler Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det noen som vet om det er noen andre enn microplex som forhandler Aquacomputer? Jeg er ute etter et komplett AC sett men microplex har ikke de delene jeg trenger og det ser ikke ut som om de har planer om å skaffe nye deler innen kort tid. Har sett hos digitalimpuls men de har også lite varer inne av AC. Er det noen nettbutikker jeg ikke har nevnt da som forhandler aquacomputer??? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det noen som vet om det er noen andre enn microplex som forhandler Aquacomputer? Jeg er ute etter et komplett AC sett men microplex har ikke de delene jeg trenger og det ser ikke ut som om de har planer om å skaffe nye deler innen kort tid. Har sett hos digitalimpuls men de har også lite varer inne av AC. Er det noen nettbutikker jeg ikke har nevnt da som forhandler aquacomputer??? Vet om en ivhertfall utenom Microplex, men kommer ikke på hva den heter! Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå