gthomass Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Kan noen fortelle meg hva dette er? Bør jeg slå denne på? Lenke til kommentar
xonic Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 tuller du, seff skal du slå den på. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hva er S.M.A.R.T. funksjonen? hva gjør den? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Er en sånn selvdiagnoseringssak for harddisker, om de sjæl føler at de er "uggne" skal de lissom si ifra. Aner ikke om det fungerer særlig godt i praksis, men hvorfor ikke ha det på om en har muligheten.. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Hvis man kjører et preformance system, så virker det som om denne SMART funksjonen vil trekke ned harddisk hastighet. Jeg kan ikke bekrefte dette, men selv ville jeg hatt den av. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Mulig det, selv om jeg tviler. Kan ikke tenke meg hvordan S.M.A.R.T skulle kunne svekke ytelsen, i allfall ikke spesielt mye/merkbart. Har selv hatt mange harddisk failures (føkk IBM!) og er tilnærma paranoid hva harddisker angår...hehe Anyway, om det kan hjelpe meg å redde innholdet på en disk med en kommende failure betyr det alt for meg! Men det er min mening da...smaken er som baken! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå