posse Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Heisann.. har et problem med pcen.. Strømforsyningen Kutter liksom strømmen men pcen blir på fordet om..Det blir sånn lyd akkurat som at ei sikkring går å kommer på igjenn.. så nå som jeg skulle slå den på var det ikke bilde.Viftene går men ikke noe bilde.. hva kan være feil?? Skjermkortet funker for jeg har testet den i en annen pc men ikke faen om det er bilde,... *frustrert* Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Forsto ikke mye av det. Delvis for at jeg egentli ikke orker lese men delvis fordi det var dårlig forklart. Hva med å formulere det på en litt annen måte? Edit: R.I.P leif Endret 30. juni 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
posse Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 okei.. PCen min skrur seg på men det er ikke noe bilde...fatter?? Skjermkortet fungerer i en annen pcen men ikke i min pc Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 reset bios. du har sikkert overklokket for langt eller noe sånt Lenke til kommentar
posse Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 har ikke klokket den.. Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 kan jo faktiskt hende at skjermen ikke virker, prøver og gå på, men nei Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det kan være rammen din!! Hadde selv en gang en konflikt mellom 2 forskjellige ram brikker som sloss mot hverandre, mens intet bilde Lenke til kommentar
posse Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 har bare en brikke ram.. men jeg tok den ut før dette skjedde å satt den inn i gjenn.. hva kan jeg gjøre???? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Se over at alt er satt inn rett, er den lille firkantede pluggen satt i? Er rammen satt helt inni og rett vei? Trenger Skjermkortet noe extra strøm? Prøv å plugg ut alt "extra" utstyr i pcen (ekstra Hdd, cdrom, lys og skitoglort) å se om det funker. Hilsen Lars Lenke til kommentar
posse Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Hei Lars Dette har jeg prøvd (ta ut strømmen til andre komponenter) men fortsatt ikke bilde.. Har jo denne Avlange kontakten til strøm.. har funket bestandig uten den der pluggen (liten firkantet) som skal gi extra strøm til CPU.. tror kanskje PSUen er forliten eller så er AGP sokkeln ødelagt Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 det samme skjer når man ikke har cpu i datan sjekk om cpuen er der Lenke til kommentar
klikko Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 for å si det sånn : gjerne oppgi specs hvis du føler for det... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har du intregrert skjermkort? I så fall må du koble skjermen til det intregrerte og bytte aktivt skjermkort i instillingene. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Prøv med et annet skjermkort i maskinen. Prøv og bytt ut 1 og 1 komponent til du finner synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå