gekko4u Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) hei .. jeg har akkurat fått tid til å bygge maskin nr.2 i huset og jeg har en SHDSL linje fra Nextgentel med netopia modem ... nå vil at begge maskinene skal dele denne linjen og at de skal være i netverk .. hva trenger jeg og hva anbefalere dere ? begge maskinene har nettverks kort ... er litt sånn usikker på hub , svitsj å sånne ting ... vil ikke ha noe trådløst ... på forhånd takk Endret 1. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Nå kjenner ikke jeg til Nextgentel sitt utstyr, men; Hvis det er innebygd ruter i modemet; trenger du switch/hub Hvis det ikke er innebygd ruter i modemet; trenger du ruter Lenke til kommentar
gekko4u Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) her er info om den http://shop.pcconnection.com/web/Shopping/...cookie%5Ftest=1 bak på modemet så er det bare en kontakt for dsl inn og en for ethernet ut kansje nevne at den heter netopia 4553 Endret 30. juni 2004 av gekko4u Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 du kobler en router eller swich på der det står ethernet og kobler pcene til swichen/routeren. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du trenger kun switch (etter det jeg kan se har netopia 4553 innebygd ruter) HiddenDragon: switch/ruter er IKKE det samme! Lenke til kommentar
gekko4u Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 ok takker for svar .. har dere noen anbefalinger av svtsj til meg ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kjøp en billig en på komplett. Tror ikke du kommer til å angre Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) HiddenDragon: switch/ruter er IKKE det samme! Jeg er klar over det, men slik jeg har satt det opp med internett kan jeg bruke begge deler. Var det jeg tenkte på. Edit: leif Endret 1. juli 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har faktisk den 5 ports svitsjen på komplett til 200 kr eller hva det er , sunsway Funker fint den Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 gekko: ta en titt i forumposten øverst i dette forumet, der står det en sticyk om hjemmenettverk som er ment til alle de som poster dette samme spørsmålet hver dag. Lenke til kommentar
gekko4u Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 takker for all hjelp har akkurat kjøpt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121673&cks=SER genial liten boks , var en drøm å sette opp .... Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 http://relativt.net masse info om nextgentel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå