The Stig Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hallo der, lurte på om det var noen av dere CS nerder ( ) som kan hjelpe meg... Har nettopp fått en ny server maskin, tenkte på og sette den opp til CS. Noen her som vet hvordan man får "The All Seing Eye" til og "registrere" serveren din slik at den dukker opp l listen? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Må ikke registrere den.. All Seing Eye finner den hvis den er oppe. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Du setter opp serveren din. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Om det er 1.6 server så må du huske å spesifisere sv_region i server.cfg. eastcoast - sv_region "0"westcoast - sv_region "1" south america - sv_region "2" europe - sv_region "3" asia - sv_region "4" australia - sv_region "5" middle east - sv_region "6" africa - sv_region "7" world - sv_region "255" Her har du de forskjellige.. sv_region "3" blir det vel da i ditt tifelle. Husk også at du må passe på at serveren ikke er lokal. Dette fikses ved å legge sv_lan "0" i server.cfg. I tillegg til at det er en stor fordel å starte serveren også. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Tusen takk XoRc.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) *slettet* Endret 30. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm, det ligger ikke noe sv_region i server.cfg? Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 fordel og åpne porter i routeren din hvis du har det sjekk ut http://www.steampowered.com og http://server.counter.strike.net Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hmm, det ligger ikke noe sv_region i server.cfg? Nei, det er akkurat derfor du må legge det til der selv... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Hmm, tror jeg gjorde det riktig! For vel bare se om den dukker opp?! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 stikk-kontakten -> legg ut ip på servern når den er satt opp da! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 He he, klart det! Men sliter litt, enkelte greier ikke og connecte: "Server not responding"! Har funka før, noen tips? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Hæ, altså skal jeg "paste" alt som står i server.cfg? (Huff, CS er jo en egen dataverden... Og jeg som trodde jeg kunne litt om data!) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 // Use this file to configure your DEDICATED server. // This config file is executed on server startup. // disable autoaim sv_aim 0 // player bounding boxes (collisions, not clipping) sv_clienttrace 3.5 // disable clients' ability to pause the server pausable 0 // default server name. Change to "Bob's Server", etc. // hostname "Half-Life" // maximum client movement speed sv_maxspeed 270 //europe - sv_region "3" // load ban files exec listip.cfg exec banned.cfg Slik? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) kan prøve dennher: //Region europe sv_region 3 btw: linje har du? Endret 2. juli 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Skal prøve og forandre den Region greia... Har 1mb/1mb linje, men STOR pc da... (Og til alle som vil "hekse" på IPen min, den byttes når jeg ønsker det ) Hmm, hva kan være galt? Endret 2. juli 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1mbit er for lite til cs server, til og med 10mbit er littfor lite Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 1mbit er for lite til cs server, til og med 10mbit er littfor lite Du har ikke peiling på hva du snakker om hvertfall. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 altså, det funker, men det kommer til å lagge, trust me, funka ikke med 5mbit en gang da.. så STFU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå